مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان به خصوص آن‌هایی که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارند مهیای استقبال از کاروان‌های عمومی و شخصی زیارت عتبات عالیات هستند و ۲ باب جایگاه در مسیر رفت و دو باب جایگاه در مسیر برگشت نفتگاز یارانه‌ای را در اختیار وسایل نقلیه عمومی کاروان‌ها قرار خواهند داد.
کد خبر: ۷۸۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 01 October 2019
جایگاه‌های سوخت رسانی منطقه همدان برای خدمت مطلوب و شبانه روزی به زوار اربعین آمادگی کامل را دارند.
استان همدان با موقعیت جغرافیایی ویژه و محوریت حمل و نقل کالا و خدمات و جابجایی شهروندان از مبادی شمال و مرکز به مقاصد استان‌های جنوبی و غربی کشور و کشور همسایه عراق، این خطه از میهن اسلامی را جایگاهی منحصر به فرد بخشیده است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، با عبور بزرگ‌راه‌های مواصلاتی از این خطه به طرف استان‌های مرزی، استان همدان به کریدور شمال و مرکز به جنوب و غرب و بالعکس تبدیل شده است و این موضوع برای استان‌های همجوار و مرزی از اهمیت بالایی دارد.
 
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان به خصوص آن‌هایی که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارند مهیای استقبال از کاروان‌های عمومی و شخصی زیارت عتبات عالیات هستند.

مدیر منطقه همدان ادامه داد: ۲ باب جایگاه در مسیر رفت و دو باب جایگاه در مسیر برگشت نفتگاز یارانه‌ای را در اختیار وسایل نقلیه عمومی کاروان‌ها قرار خواهند داد.

ایشان افزود: برآنیم که به تعداد این جایگاه‌ها اضافه کنیم از این رو پیشنهاد افزایش دو باب جایگاه دیگر به مرکز ارسال شده است.

وی با اشاره به نظارت عالیه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر مجتمع‌های بین راهی در تجهیز امکانات جانبی و رفاهی خاطر نشان ساخت: بازرسی‌های مستمر در طول ایام تردد زوار از وضعیت کمی و کیفی فرآورده تحویلی بدون وقفه برنامه ریزی شده و انجام خواهد شد. 

روستایی در پایان گفت: عشق به خدمت به زائران حضرت ابی عبد الله (ع) در میان کارکنان و اقشار وابسته به این مجموعه موج می‌زند و با چهره‌ای گشاده و روی باز کاروان‌های اعزامی سفر اربعین با ارایه معرفی نامه معتبر گازوئیل یارانه‌ای مورد نیاز خود را به سهولت دریافت خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار