سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهارداشت: طی تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد این باند قصد انتقال مواد مخدر از مرکز استان کرمانشاه به شهرستان های همجوار را دارد.
کد خبر: ۷۸۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 01 October 2019
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با استان کرمانشاه، خودرو متهمان در ورودی یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: طی بازرسی از خودروی این قاچاقچیان، ۶۰ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف ۴ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو ۴ هزار قطعه مرغ  قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند، گفت: برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار