حمید شاکری‌صفت از اجرای طرح «زیارت» در مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت به منظور تشرف بیماران نیازمند به مشهد مقدس طرح «زیارت» را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۷۸۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 01 October 2019
مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: اعزام ۱۵ نفر از بیماران سخت‌درمان همدان به مشهد مقدس نیازمند اعتبار است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه این طرح برای بیمارانی است که نتوانسته‌اند به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند گفت: طی صحبت با برخی از پزشکان به این نتیجه رسیدیم برخی از بیماران که نیاز به درمان ندارند به زیارت مشرف شوند تا از این طریق روح و روانشان تسکین یابد که می‌توان از آن به «طب تسکینی» یاد کرد.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه طی دو مرحله ۲۵ بیمار با همکاری خیرین نیک‌اندیش به مشهد مقدس اعزام شده‌اند افزود: مرحله سوم ۱۵ نفر اعزام می‌شوند که ثبت‌نام آن‌ها انجام شده و منتظر تزریق منابع هستیم.

وی با بیان اینکه هزینه هر نفر ۳۵۰ هزار تومان شده که در مراحل قبل یک شرکت مسافرتی برای هر نفر ۵۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفت خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای اعزام بقیه زائران نیاز به مساعدت خیرین بیشتری است.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با تاکید به اینکه کمک به دردمندان نزد خداوند منان بی‌اجر نخواهد ماند گفت: شماره تماس ما برای ارتباط ۳۸۲۷۸۰۸۴ و ۳۸۲۷۸۰۸۳ است که نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت می‌توانند با شماره حساب جاری ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی کمک نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار