مهدی کیانی که اصالتای لُرتبار دارد و زاده نهاوند در استان همدان است روز گذشته این فرصت را داشت که در برابر هم زبان‌های خود از شهر خرم‌آباد برود.
کد خبر: ۷۸۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 01 October 2019
مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در جام حذفی گلزنی کرد و به احترام هم‌زبان‌هایش شادی نکرد، اما مرتضی تبریزی پنالتی را از دست داد تا علیه او در ورزشگاه شعار‌ها بلند شود.

به گزارش فارس، مرتضی تبریزی مهاجم اول این روز‌های استقلال تهران در فصل جاری نیز مانند فصل گذشته خود بسیار کم‌فروغ ظاهر شده به طوری که هنوز در حسرت گل باقی مانده است.

این بازیکن همدانی این روز‌ها در غیبت مهاجمان استقلال یار فیکس آبی‌ها شده، اما همچنان ناکام بزرگ در گل زدن لقب گرفته و شب گذشته در مرحله یک شانزدهم حذفی نیز نتوانست از لقمه آماده استفاده کند.

او به عنوان جدیدترین گزینه برای ایستادن پشت ضربه پنالتی امیدوار بود طلسم گل نزدن آبی‌ها از روی نقطه پنالتی را بشکند، اما این بار دستان دروازه‌بان گل ریحان مانع از این اتفاق شد.

مرتضی تبریزی که در هیچ کدام از بازی‌های لیگ نوزدهم هم پایش به گل باز نشده و در بازی قبلی بعد از تعویض خود حرکت جنجالی روی نیمکت انجام داد، باز هم نتوانست از زیر فشار خودش را خارج کند.

بعد از هدر رفتن پنالتی تبریزی، از روی سکو‌های ورزشگاه هم شعار‌هایی علیه این بازیکن شنیده می‌شد.

هر چند با ادامه این روند باید گفت، این بازیکن همدانی در نیم‌فصل به درب‌های خروج باشگاه نزدیک‌تر می‌شود.

مهدی کیانی که اصالتای لُرتبار دارد و زاده نهاوند در استان همدان است روز گذشته این فرصت را داشت که در برابر هم زبان‌های خود از شهر خرم‌آباد برود.

کاپیتان حال حاضر سپاهان اصفهان در جام حذفی میهمان تیم خیبر خرم‌آباد بود و بار‌ها از سوی تماشاگران لرستانی تشویق شد.

اما جالب آنجاست که کیانی بعد از مدت‌ها توانست برای تیمش گلزنی کند و، چون این گلزنی در دیار لُرها صورت گرفت، شادی نکرد و به احترام همه لُرها ایستاد و همین حرکت او باعث شد حسابی توسط هم‌زبانانش تشویق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار