امام جمعه کبگیان :
این خطیب جمعه بااشاره به مسئله حمله پهبادهای انصارالله به عربستان افزود : بدبختی و وحشت امریکا به جایی رسیده که اگر شهاب سنگی هم از آسمان پایین بیاید می گوید تقصیر ایران است و به نتیجه رسیده که در برابر جمهوری اسلامی نه تنها سامانه های پرقدرتش بلکه برابر قدرت فراگیرش حرفی برای گفتن ندارد.
کد خبر: ۷۸۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 20 September 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام وحدانی فر درخطبه های نمازجمعه 29 شهریور 98 چیتاب ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به عدم به دل نشستن عبادت بردل انسان گفت: تاثیر مال حرام بنیان عبادت را درقلب انسان بی تاثیر می کند.
این خطیب جمعه درباره مسئله مذاکره و بیانات مقام معظم رهبری گفت: کجای دنیا دیدید کشوری را تحریم و بجای حذف تحاریم تشدید تحریم کنند بعد پیغام مذاکره دهند.
علی وحدانی فر افزود : نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره در هیچ زمینه ای انجام خواهد گرفت ، چون التماس غرب و امریکا به واسطه های خود با جمهوری اسلامی برای مذاکره مجدد"دروغین"و قدرت فرامنطقه ای ما در خاورمیانه آنان را مانند گذر پهبادهای یمنی از سامانه های ضد موشکی و پهبادیشان به رعب و وحشت انداخته و این نشان از افول قدرت پوشالی آمریکا درمنطقه دارد و ترامپ چون میخواهد برای عقب نماندن از قدرت انتخاباتی خود چند عکس و جلسه ای با ریاست جمهور و مسئولان ما به بادگار بگیرد بیشتر از همه دلواپس بازی انتخاباتی خوداست. 
امام جمعه کبگیان درباره اقدامات متعهدانه و رویکرد انقلابی مسئولان قضائی که باعث ناخرسندی غیرانقلابون درکشور شده هم گفت: اقدام بی نظیر و به جد دستگاه قضائی که این روزها مسئله عدالت خواهی ومدیریت جهادی را باعزم قاطعانه در براندازی فساد پیش گرفته بیشتر از همه دانه درشتها و اختلاس گرانی را به تکاپو انداخته که قطع به یقین ریگی به کفش دارند و بهانه را بر علت عدم مذاکره مجدد انداخته اند وبا انگ سیاسی می خواهند خود را از مخمصه برگزاری دادگاههای زود بازده علیه مفسدان دانه درشت بودن بیرون بکشند.
این خطیب جمعه بااشاره به مسئله حمله پهبادهای انصارالله به عربستان افزود : بدبختی و وحشت امریکا به جایی رسیده که اگر شهاب سنگی هم از آسمان پایین بیاید می گوید تقصیر ایران است و به نتیجه رسیده که در برابر جمهوری اسلامی نه تنها سامانه های پرقدرتش بلکه برابر قدرت فراگیرش حرفی برای گفتن ندارد.
وی خطاب به شیوخ خلیج نشین همیشه فارس و دلخوشی به امریکا و توصیه پوتین به آنان هم گفت : آمریکا نه تنها برای شما سودی ندارد بلکه سرگذشتتان در این شراکت بهتر از صدام و قذافی هانخواهد شد و اف برشما باد که ریاست جمهوری کشوری که مسلمان نیست برای شما قرآن بخواند و معنی بکند و به وحدت و باهم بودن دعوتتان کند . اگر جای شماها بودم دیگر در برابر مسلمین سر راست نمی کردم.
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت برنج در بخش خطاب به حاظرین و کشاورزان گفت: امیرالمونین (ع) می فرماید که هر قومی را که آب ، زمین ، مهیا برای کار داشته باشد و بگویند فقیریم ، مورد لعن خدای رحمن است.
این خطیب جمعه تصریح کرد: زمینهایی که بعداز کشت برنج تاسال آینده رها می کنید قابلیت کشت جو گندم و حبوبات دیگر را دارند و فرهنگ کهنه نکاشتن تا سال آینده نشاء برنج را دراین منطقه استراتژیک دور بیاندازید زیرا ، به اقتصاد و به نان خانواده، و اقتصاد جامعه کمک و ما را محتاج به بیرون از کشور نخواهد کرد.
حجت الاسلام وحدانی فر افزود : عزیزان هم آب هست هم زمین هست هم فراوانی نعمت و فراوری محصولات در کنار تکنولوژی روزمره وجود دارد پس دست روی دست گذاشتن باعث اصراف وقت کاری و محتاج به بیرون میگردد که انشالله با آماده کردن فضای فکری کارآمد زمینه کار مفید دراین فضای مطلوب را فراهم کنید تاعلاوه بر عمل به شعار اقتصاد مقاومتی دراین موقعیت اقتصادی کشور دچار نیازمندی و تحت فشار قرارنگیرید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
...را
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
اگر زمین تکان خورد شهاب سنگ یعنی به زمین فرو رفته
مسله دامقان اتراف کهکلوله ..

باران که مدم نعمت ه قدر بدانید
وقتی نندن مسله گرگ ها همشما خامتی زوزه میکشید
همین کارمتدان تان .
لقمه حرام کسیفه
فساد نکنید گرانی خیلهای شیطانه ..
شما احمق ها ۴۰ سال نماز میکتید ولی هر روز خیانت میکتید .
امام یهوری که نیست
به شال کلاه نیست
......۴۰ ساله خیانت میکنید
شما بکشید شیخ ها .
ایا خدا را میبنی
در ظم کشت تریاک به شما نیرو انتظامی چه ربطی داره کشت ازاد ....
چرا مردم باید از زن کسافت تریاک خیرید کتد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
از باور قلط در بشید ..
سخت زیکم هود ۸۴
ولی این قران اهرش بیچارتان میکتد
نه زن ها تو ن لخت کتد بد میفهمید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
زمین سنگ دارد فرو میرود .
۵ ایه ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
اول بگو تمام سر تو اخور ها دولت جدا یعنی کارمندان دولت در هر سنفی ..
شاه هم باشی با تقوا هم باشی ..یک تکان ۸ رشتر از کوه دماوند شرو میکنم .
بگو یا حق
.......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار