محمدعلی بادامی در نشست اعضای ستاد اربعین اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار ۱۵ موکب در این کشور توسط همدانی‌ها دایر می‌شود که یکی از ایستگاه‌های صلواتی به بحث کار‌های فرهنگی می‌پردازد.
کد خبر: ۷۸۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 15 September 2019
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین همدان از راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه صلواتی توسط زائران این استان در عراق خبر داد و گفت: نامنویسی از افراد متقاضی برای دایر کردن موکب تا نیمه شهریور امسال ادامه داشت.

به گزارش ایرنا، بادامی با بیان اینکه پروانه این موکب‌ها توسط ستاد مرکزی اربعین در حال صدور است ادامه داد: برای جانمایی موکب‌ها با مسئولان کربلا در حال رایزنی هستیم و تاکنون مکان‌ها به صورت رسمی اعلام نشده است.

بادامی افزود: هر چند برخی موکب داران به صورت غیررسمی با مردم عراق برای اختصاص مکان برای برپا کردن ایستگاه صلواتی رایزنی کردند.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ دستگاه خودرو موادغذایی، وسایل، تجهیزات و اثاثیه موکب‌ها را از همدان به عراق منتقل می‌کنند بیان کرد: اهالی شهر‌های همدان، بهار، رزن و مریانج متقاضی راه اندازی موکب در عراق بودند.

بادامی اظهار داشت: با توجه به گرم بودن هوا یکی از نیاز‌های اصلی زائران اربعین، آب آشامیدنی و یخ است که امید می‌رود مردم مومن و خداجوی این استان بخشی از نذر‌های خود را به تامین این اقلام اختصاص دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار