حسین رضایی اظهار کرد: همدان باید به پایلوت شهر دوستدار کودک تبدیل شود.
کد خبر: ۷۸۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 15 September 2019
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری همدان گفت: همدان به پایلوت شهر دوستدار کودک تبدیل خواهد شد و رسیدن به این هدف برنامه ریزی شده است.

به گزارش مهر، رضایی با اشاره به اینکه همدان باید به پایلوت شهر دوستدار کودک تبدیل شود، اظهار داشت: برای دور کردن کودکان از فضای آپارتمان‌نشینی و بازی‌های کامپیوتری با مشارکت شورای اجتماعی محلات کارگروه شهر دوستدار کودک تشکیل شد.

وی افزود: اولین برنامه در شهرک مدرس و با مشارکت شورای اجتماعی این محله و با هدف ایجاد حس و شور نشاط در بین کودکان برگزار شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری همدان با بیان اینکه بازی‌های کودکانه را در این طرح برگزار کردیم، گفت: دومین برنامه در محله جولان همدان در سطح بهتر و با کیفیت بسیار خوبی انجام شد و بازخورد‌های خوبی هم از اجرای این برنامه گرفتیم.

رضایی خاطرنشان کرد: با فرارسیدن ایام ماه محرم برای اینکه فاصله‌ای در اجرای طرح ایجاد نشود برگزاری این برنامه را با محتوای فرهنگ عاشورایی و شعور حسینی در بین کودکان در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه کودک عاشورایی در محله خضر بیان کرد: مضمون این برنامه تعریف واقعه عاشورا با ادبیات کودکانه توسط روحانیون بود تا بتوانیم پیام عاشورا را در این رده سنی به خوبی انتقال دهیم.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین ۵۰ متر پارچه سفید برای نقاشی کودکان با موضوع عاشورا در نظر گرفتیم که این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه ۳، نیروی انتظامی، پایگاه‌های فرهنگی محله خضر، کانون پرورش فکری کودکان و معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار