رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان، گفت: دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با رقابت ۱۲۸ سنگنورد به میزبانی همدان در سالن فرهاد آغاز شد و در بخش دختران نیز اواسط هفته جاری با شرکت ۷۵ سنگنورد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 14 September 2019
رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان، گفت: دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با رقابت ۱۲۸ سنگنورد به میزبانی همدان در سالن فرهاد آغاز شد.
 
به گزارش تابناک همدان، علیرضا گوهریان با اشاره به اینکه بخش دختران نیز اواسط هفته جاری با شرکت ۷۵ سنگنورد برگزار خواهد شد، افزود: این رقابت‌ها از امروز شنبه ۲۳ شهریور ماه به مدت ۶ روز به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان در جریان است.

وی خاطر نشان ساخت: در بخش مردان یازده تیم حضور دارند که در رشته‌های سرطناب و بولدرینگ رقابت خود را آغاز کرده اند.

گوهری یاد آور شد: باشگاه های  سنگنوردی داوودی تهران، دانشگاه تربیت مدرس تهران، هیات استان همدان، هیات استان خوزستان، باشگاه کوهنوردی آذران زنجان، نومرز، باشگاه کوهنوردی آزادی آمل و باشگاه کوهنوردی ساسان کرمان در این پیکار‌ها شرکت دارند ضمن اینکه باشگاه کوهنوردی راسخ اصفهان فقط در بخش بلدرینگ حضور یافته است.

وی در پایان با اعلام اینکه در بخش سرطناب ۶۲ سنگنورد و در بخش بلدرینگ ۶۶ سنگنورد شرکت دارند، خاطر نشان ساخت: دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور در ۲ بخش مردان و زنان و در رشته‌های سرطناب و بولدر برگزار می‌شود و برترین‌های این دوره از مسابقات جوایز نقدی دریافت می‌کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار