حمیدرضا عادلی بهروز از راه‌اندازی سامانه فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات نخستین گروه دانشجویان پس از استقلال این دانشکده ثبت می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 13 September 2019
معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه اندازی رشته دندانپزشکی به زودی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: این دانشجویان آبان ماه سال‌جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند و از طریق این سامانه به اطلاعات موجود دست خواهند یافت.

معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه امسال علاوه بر سه رشته پرستاری، بهداشت و فوریت‌های پزشکی، چهار رشته جدید در سامانه ثبت می‌شود گفت: در راه‌اندازی این رشته‌ها نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیگیری راه‌اندازی رشته فناوری اطلاعات سلامت، تغذیه، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط خاطرنشان کرد: در آینده نه چندان دور رشته دندانپزشکی راه‌اندازی خواهیم کرد.

عادلی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۸ دانشجوی دختر و ۷۸ دانشجوی پسر در این دانشکده تحصیل می‌کنند افزود: در رشته بهداشت عمومی ۶۰ دانشجوی دختر و ۱۱ دانشجوی پسر هستند.

وی با اشاره به اینکه در رشته فوریت‌های پزشکی ۴۴ دانشجوی پسر تحصیل می‌کنند گفت: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سال تحصیلی جدید از مهرماه امسال آماده پذیرش دانشجویان جدیدالورود خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار