سیدکاظم حجازی با تاکید بر اینکه شهید مدنی حدود ۴ دهه در بین مردم الگو بوده است، عنوان کرد: از مهمترین خصوصیت وی اعتماد به جوانان بود که این نکته در مباحث مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز دیده می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 13 September 2019
مدیرعامل موسسه شهید محراب آیت الله مدنی با بیان اینکه شهید مدنی مرید امام (ره) و مراد مردم بود، گفت: اشخاصی که پیرامون اهداف الهی هستند، از این دو ویژگی برخوردار بوده اند.

به گزارش ایسنا، حجازی اظهار کرد: اگر یاد شهید مدنی پس از گذشت ۳۸ سال هنوز زنده است به علت ویژگی‌های وی است که همچنان می‌تواند برای ما الگو باشد. 

وی در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهید مدنی، گفت: ما امروز به همان جمع بندی در شخصیت‌های انسانی و مسئولتن و افراد دارای تریبون نیاز داریم که در شخصیت شهید مدنی وجود داشت. 

حجازی ادامه داد: امروز اگر بخواهیم بدانیم یک مسئول و کارگزار در حوزه‌های مختلف باید چه عملکردی داشته باشد، نیاز است به شهید مدنی رجوع کنیم.

حجازی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، از نمایندگان درخواست داریم عرصه را برای جوانان باز کنند و افرادی که با تخصص‌های امروز نظام آشنا هستند را به مجلس معرفی کنند تا انتظارات مردم برآورده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار