ناصر عارف با اشاره به وجود ۴۴۰ شهید مفقودالاثر در استان همدان گفت: بسیاری از مادران این شهدا در آرزوی دیدن جگر گوشه خود ماندند و پدرانشان در فراق آنان نور دیده از دست دادند که باید تجلیل و تکریم خانواده شهدای مفقود الاثر در برنامه باشد.
کد خبر: ۷۷۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 12 September 2019
مدیرکل بنیاد شهید استان همدان با بیان اینکه استان همدان ۴۴۰ شهید مفقودالاثر دارد، بر برگزاری مراسم تکریم از خانواده شهدای مفقودالاثر تاکید کرد.

به گزارش مهر، عارف در مراسم ادای احترام به مقام شهید آیت الله مدنی که در بیت آیت الله مدنی در همدان برگزار شد؛ با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان یکی از ویژگی‌های علما و اندیشمندان را بیدارگری و احیای دین عنوان کرد و گفت: در تاریخ اسلامی ما این ویژگی بارز و مشهود بوده است.

وی عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و ظلم ستیزی را از دیگر ویژگی‌های علما برشمرد و با بیان اینکه شهید آیت الله مدنی در استان همدان منشا خیر و برکت بود و در بیدارگری و هدایت مردم نقشی برجسته داشت، گفت: آیت الله مدنی در قلوب مردم همدان جای دارد و هر سال در سالگرد شهادتش برنامه‌ای توسط مردم همدان برگزار می‌شود تا سیره این شهید بر جامعه ساری و جاری باشد.

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان با بیان اینکه امروز روز بزرگداشت اسرا و مفقودین نیز نامگذاری شده است به واقعه عاشورا اشاره کرد و با بیان این که اگر در واقعه کربلا حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبودند دشمن سعی می‌کرد واقعیت نهضت کربلا در همان محدوده باقی بماند و فراموش شود، اما این افراد چهره کریه یزید و یزیدیان را رسوا کردند و واقعه عاشورا در عالم پخش شد، گفت: اسرای جنگ تحمیلی ایران نیز سفیران انقلاب اسلامی ایران در چنگال رژیم بعثی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار