بهروز کارخانه‌ با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید حریم فیزیکی خود را حفظ کنند، تصریح کرد: نباید به دیگران اجازه داد از حد خاصی نزدیکتر بیایند و فاصله فیزیکی در ایران برای غریبه‌ها ۱۱۰ سانتی متر، برای دوستان ۹۰ سانتی‌متر و برای اقوام حدود ۶۰ سانتی متر است.
کد خبر: ۷۷۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 12 September 2019
مدیرعامل جمعیت‌هلال احمر استان همدان توجه به حریم خصوصی را برای دانش‌آموزان مهم دانست و گفت: دانش آموزان حریم هویتی و شخصی خود را جدی بگیرند و در اختیار هر کسی قرار ندهند تا دچار صدمه روحی، جسمی و مالی نشوند. 

به گزارش ایسنا،کارخانه‌ از لزوم تقویت مهارت «نه گفتن» در دانش آموزان سخن گفت و افزود: باید از دانش‌آموزان بخواهیم اهمیت حریم خصوصی و اطلاعات و اسناد هویتی و شخصی خود را جدی بگیرند و در اختیار هر کسی قرار ندهند چرا که ممکن است دچار صدمه روحی، جسمی و مالی شوند.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید حریم فیزیکی خود را حفظ کنند، تصریح کرد: نباید به دیگران اجازه داد از حد خاصی نزدیکتر بیایند و فاصله فیزیکی در ایران برای غریبه‌ها ۱۱۰ سانتی متر، برای دوستان ۹۰ سانتی‌متر و برای اقوام حدود ۶۰ سانتی متر است.

وی با بیان اینکه دانایی، دلیری، دادگری و خویشتن‌داری از ویژگی‌های پارسیان اصیل بوده است، بیان داشت: اخلاقمداری هم از لحاظ دینی و هم در تاریخ ایران، یکی از موضوع‌های مهمی است که باید در برنامه درسی با دانش‌آموزان قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار