مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از ساماندهی ۲ هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 04 September 2019
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از ساماندهی ۲ هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، میلاد کریمی در شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: از سال گذشته ساماندهی سرویس مدارس آغاز شده و از ثبت‌نام ۳ هزار خودرو در سامانه یک‌هزار و ۵۰۰ مورد تایید قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نسبت به سال ۹۶، ۸۰ درصد ساماندهی سرویس مدارس افزایش یافت گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ سرویس مدارس در همدان خدمات ارائه می‌دهند که امیدواریم امسال ۲ هزار و ۵۰۰ مورد از این وسایل نقلیه ساماندهی شوند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار خودرو در سامانه سرویس مدارس ثبت‌نام کردند که اکثراً مشکل گواهینامه داشتند افزود: از تیرماه امسال ثبت‌نام خودرو‌ها آغاز شده و تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ خودرو تایید شده‌اند، اما سال گذشته در این مدت میزان ساماندهی به ۳۰۰ مورد می‌رسید.

وی بیان کرد: مدیران در ساماندهی سرویس مدارس نقش قابل توجهی دارند و اگر قرار باشد همکاری لازم را نداشته باشند و تعهدی نباشد، مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

وی از آموزش مدیران مدارس در ساماندهی سرویس‌های مدارس در روز ۲۶ شهریور خبر داد و افزود: ابتدای مهرماه نیز اجتماع رانندگان سرویس‌های مدارس و آموزش آن‌ها در برنامه است.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به نظافت سرویس مدارس در ابتدای مهرماه گفت: با بازگشایی مدارس و لزوم نظارت بر کار سرویس‌های مدارس، ۱۰ خودرو بازرسی از ۳۱ شهریورماه آماده عملیات خواهند بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مورد برخورد با سرویس مدارس انجام شد افزود: هر برچسب سرویس مدارس ۸۰ هزار تومان هزینه دارد و عدم سوء پیشینه، معاینه فنی و... باید در برنامه رانندگان باشد.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان بیان کرد: ۲۵ شهریورماه رونمایی از برچسب سرویس مدارس را خواهیم داشت.

سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان نیز اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی آماده بازگشایی مدارس خواهد بود و به همین دلیل شست‌وشوی کامل اتوبوس‌ها، نصب بنر بازگشایی مدارس بر اتوبوس، افزایش تعداد نیرو‌ها و اتوبوس‌ها و آماده‌باش تعمیرگاه‌ها در برنامه قرار دارد.

بابک اسدی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس آموزشی برای رانندگان گفت: اعزام کارشناسان در راستای نهادینه کردن دانش‌آموزان در استفاده از کارت بلیت الکترونیک و نیز ملبس کردن رانندگان مورد توجه است.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم نوریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سلام برتمامی افرادصنف تاکسیرانهای استان ودرودبرتعصب شان البته اگراندکی مهربان بامسافران باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار