مدیر روابط عمومی عصر طلایی هگمتانه با بیان اینکه این شرکت هیچ دست پشت پرده و شریک و پشتیبان سیاسی نداشته است، گفت: خوشحال می‌شویم اسامی دست‌های پشت پرده به صورت مستند اعلام شود.
کد خبر: ۷۷۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 04 September 2019
مدیر روابط عمومی عصر طلایی هگمتانه با بیان اینکه این شرکت هیچ دست پشت پرده و شریک و پشتیبان سیاسی نداشته است، گفت: خوشحال می‌شویم اسامی دست‌های پشت پرده به صورت مستند اعلام شود.

به گزارش ایسنا؛ محمود شرفخانی اظهارکرد: اعضای عصر طلایی هگمتانه هیچ پست سیاسی و هیچ پشتوانه سیاسی نداشته‌اند و درجواب کسانی که می‌گویند دست‌های پشت پرده‌ای در این پروژه وجود دارد باید گفت:‌ ای کاش پشت پرده‌ای وجود داشت که در این چند سال این وضعیت را در همدان نداشتیم.
 
وی درباره میزان همکاری مسئولان همدان در پروژه عصر طلایی هگمتانه، خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری‌های استاندار قبلی و فعلی و همکاری برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، تعداد دیگری از مسئولان عملاً برای اجرایی شدن پروژه همکاری لازم را نداشته‌اند.

وی بروکراسی اداری را از موانع بزرگ این پروژه در همدان دانست و تصریح کرد: عصر طلایی هگمتانه دو پروژه ۲.۵ هکتاری و ۶ هکتاری را در دست اجرا داشت که پروژه ۲.۵ هکتاری مربوط به ۸۳ سوئیت اقامتی بوده و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما به دلیل اینکه راه دسترسی وجود ندارد هنوز افتتاح نشده است.

مدیر روابط عمومی عصر طلایی هگمتانه با بیان اینکه درحال حاضر این پروژه تعطیل است، به دلایل تعطیلی اشاره کرد و گفت: پروژه ۶ هکتاری عصر طلایی هگمتانه نیز به دلیل عدم صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری همدان تعطیل است و منتظر صدور پروانه هستیم.

شرفخانی با تأکید براینکه این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در همدان انجام شده است، بیان کرد: تأییدیه طراحی پروژه ۶ هکتاری گرفته شده و تا کنون ۱۱ نامه درخواست اجازه شروع کار به شهرداری ارسال شده که بی جواب مانده است و اگر افرادی اسنادی مبنی بر دریافت وام‌های کلان میلیاردی توسط شرکت دارند می‌توانند اسناد خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به پروژه سوم عصر طلایی هگمتانه، یادآور شد: این پروژه پارکی است که در قبال بدهی به شهرداری قرار است ساخته شود و در حال حاضر با وجود طراحی پارک توسط شرکت و تایید توسط معاونت‌های مربوطه شهرداری هنوز مجوز آغاز عملیات اجرایی پارک صادر نشده است.

مدیر روابط عمومی عصر طلایی هگمتانه با بیان اینکه شهر همدان هنوز مهجور است، اظهارکرد: چرا مسئولین همدان فکری برای رونق شهر نمی‌کنند و شهر هنوز مهجور است و ورودی مناسبی در شأن همدان ندارد و با وجود اینکه هتلی در ورودی شهر ساخته شده به دلیل نبود راه نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم.

شرفخانی حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه را ۱۰۰۰ میلیارد تومان دانست و اذعان کرد: پروژه عصر طلایی در زمان ساخت و بهره‌برداری برای ۸۰۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

وی درباره اینکه گفته شده زمین این پروژه رایگان بوده است، تصریح کرد: زمین این پروژه ۳ بار توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت گذاری و به قیمت روز خریداری و هزینه آن به طور کامل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این زمین به پیشنهاد مسئولان همدان خریداری شده است، یادآور شد: شرکت عصر طلایی هگمتانه در منطقه دیگری از شهر همدان قصد خرید زمین را داشت، اما با پیشنهاد مسئولان این زمین را در ورودی شهر خریداری کرده است و توسط ۱۳ نفر کارشناسی شده و به هیچ عنوان رایگان واگذار نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار