فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۱۱۷ کیلوگرم ماده مخدر " گل" در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 04 September 2019
 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۱۱۷ کیلوگرم ماده مخدر " گل" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: به منظور مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر طرح‌های مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در نقاط مختلف شهر و روستا در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی اظهارکرد: در این راستا ماموران پاسگاه انوج، با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه یک توزیع کننده ماده مخدر "گل " مطلع و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سلگی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه وی، ۱۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر "گل " کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: اعتیاد ضمن اینکه تاثیر فراوانی بر فرد دارد، تبعات منفی و هزینه‌های زیادی را متحمل خانواده و جامعه می‌کند، بنابراین راه‌های پیشگیری از اعتیاد مخصوصاً از سنین پایین می‌تواند سد محکمی در مقابل بسیاری از مشکلات ناشی از مصرف مواد مخدر باشد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه به دستگیری ۴ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان اشاره و اظهارکرد: در راستای مبارزه با سارقان و افراد مخل نظم و امنیت در ۲ روز گذشته، ۴ مرحله طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و اعزام گشت‌های هدفمند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، ۳ سارق با اعتراف به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و یک سارق منزل دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس، گفت: هرچه میزان مشارکت مردم و عمل به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی اجتماعی پلیس بیشتر باشد به همان میزان شاهد کاهش فرصت‌های ارتکاب جرایم هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار