رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: کشتی‌گیران همدانی در مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر یک مدال طلا و ۲ برنز کسب کردند.
کد خبر: ۷۷۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 31 August 2019
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: کشتی‌گیران همدانی در مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر یک مدال طلا و ۲ برنز کسب کردند.

به گزارش مهر؛ حمیدرضا یاری با اشاره به برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر اظهار داشت: مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر در رشته کشتی آزاد به مدت دو روز همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۴۲۴ کشتی‌گیر از ۳۱ استان در قالب ۳۶ تیم حضور داشتند که در ۹ دور با انجام ۵۹۸ کشتی به رقابت پرداختن و مسابقات با قهرمانی تیم مازندران با ۱۷۱ امتیاز در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به پایان رسید.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: تیم‌های لرستان با ۱۶۹ امتیاز، تهران با ۱۱۹ امتیاز، توابع تهران با ۱۱۰ امتیاز، البرز با ۹۰ امتیاز و همدان با ۸۷ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا ششم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

یاری خاطرنشان کرد: در نتایج انفرادی تیم همدان در وزن ۵۲ کیلوگرم توسط امیر سیف فیض الهی به مدال طلا رسید و در وزن ۶۲ کیلوگرم امیرحسین عظیمی و در وزن ۶۸ کیلوگرم عباس زندیه به مدال برنز دست یافتند.

وی با اشاره به نحوه میزبانی همدان در المپیاد استعداد‌های برتر کشتی بیان کرد: عوامل اجرایی هیئت کشتی استان همدان، اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری دانشگاه آزاد همدان تلاش کردند بهترین امکانات را برای میهمانان فراهم کنند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات از نحوه میزبانی همدان رضایت داشتند و در نهایت فدراسیون نیز به هیئت کشتی استان همدان نمره قبولی داد.

یاری با بیان اینکه کشتی استان همدان در حال بازگشت به دوران طلایی خود است، گفت: نتایج به دست آمده در این المپیاد نشان داد که کشتی استان همدان آینده روشنی دارد و به عقیده تمامی کارشناسان استعداد‌های درخشانی در کشتی استان نهفته است که می‌تواند نویدبخش آینده خوب برای ما باشد.

وی افزود: تمام تلاش و سیاستگذاری هیئت بر توجه به امر استعدادیابی و تمرکز بر سنین پایه گذاشته شده تا بتوانیم همچون گذشته در مسابقات ملی و فراملی صاحب نماینده باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار