نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و انتشار اخبار صحیح از ضروریات جامعه محسوب می شود، گفت: خبرنگاران به عنوان قشری دلسوز، حساس، فعال و موثر در انعکاس اخبار در حوزه‌های بیان‌عملکرد نظام و انقلاب همچنین نقد منصفانه عملکرد قوای سه گانه می‌توانند ورود نمایند حمایت از حرفه خبرنگاری بایستی مدنظر قرار گیرد خبرنگاران اخبار روز را از مدیران و مسئولان بگیرند و به مردم منتقل نمایندمطمئنن نقد‌هایی در جامعه هست آن‌ها را منعکس نمایند.
کد خبر: ۷۷۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷ 14 August 2019
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و انتشار اخبار صحیح از ضروریات جامعه ماست گفت: خبرنگاران به عنوان قشری دلسوز، حساس، فعال و موثر در انعکاس اخبار در حوزه‌های بیان‌عملکرد نظام و انقلاب همچنین نقد منصفانه عملکرد قوای سه گانه می‌توانند ورود نمایند حمایت از حرفه خبرنگاری بایستی مدنظر قرار گیرد خبرنگاران اخبار روز را از مدیران و مسئولان بگیرند و به مردم منتقل نمایندمطمئنن نقد‌هایی در جامعه هست آن‌ها را منعکس نمایند.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ افزود: خبرنگاران آیینه تمام‌نمای بیان دیدگاه‌ها و نظرات مردم هستند مدیران تحت هر شرایطی باید پاسخگوی خبرنگاران باشند شفاف و روشن در خصوص عملکرد خود صحبت کنند مردم باید از اقدامات، خدمات و فعالیت‌های عمرانی دولت مطلع گردند باید خبرنگاران را با حمایت و کمک خود درجهت رساندن به موقع اخبار یاری کنیم.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس با اشاره به اینکه بحث امنیت شغلی خبرنگاران و امکانات رفاهی آنان بحث جدیدی نیست افزود: اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است روابط نظامند و قانونمند شده است رابطه خبرنگار با نشریات و مدیران ادارات و امنیت قضایی خبرنگاران همگی مطرح و در چارچوب قانون است.

ریالی از درآمد‌های غار نباید خارج از علیصدر هزینه شود.

پورمختار در خصوص بحث غارعلیصدر نیز ابراز داشت: ۷ سال هست که پیگیری‌هایی در خصوص علیصدر و درآمد‌های آن داشته ام بایستی میراث فرهنگی نیز در بحث غارعلیصدر ورود ویژه‌ای داشته باشد و اقداماتی انجام‌دهد بنده به عملکرد کلی میراث فرهنگی و گردشگری کشور نقد دارم از ظرفیت غار علیصدر استفاده حداقلی هم نمی‌شود از این نوع غار در هیچ جای دنیا وجود ندارد اگر در استان دیگری واقع شده بود مطمئنن فعالتر و استفاده بهتری میشد ضعف جدی نیز در سطح استان است مدیرکل میراث فرهنگی باید فعالتر عمل کند.

وی تصریح کرد: در دیدار اخیری که با مدیر عامل جدید شرکت سیاحتی علیصدر داشتم دیدگاه، خواست و مطالبه مردم شهرستان کبودراهنگ را بیان کردم نباید ریالی از درآمد‌های علیصدر خارج از شهرستان کبودراهنگ و علیصدر هزینه شود.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس گفت: علیصدر با میزبانی میلیون‌ها مسافر در سال نیازمند زیر ساخت‌های بسیار غنی است هتل، مراکز خرید، فضای سبز و خدمات رفاهی و بهداشتی و ... که بتواند پاسخگوی مسافران باشد باید ایجاد شود طرحی که اکنون مدنظر شرکت سیاحتی است باید اصلاح شود چرا که برای ۲۰ سال پیش است.

وی تاکید داشت: ۱۰ درصد کل درآمد غار در سطح شهرستان کبودراهنگ باید هزینه گردد بقیه هم در هزینه‌های جاری و ایجاد زیرساختها. طبق گفته مدیر عامل جدید شرکت سیاحتی ۷۰ درصد درآمد غار صرف هزینه‌های جاری میشود.

پورمختار با اشاره به وسعت زیاد جغرافیای کبودراهنگ‌بیان داشت: زمانی که بنده نماینده شدم بیش از ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت نشده داشتیم امروزه یک متر هم نداریم که آسفالت نشده باشد ۵۱ کیلومتر راه‌های فرعی و بین مزارع و بین روستایی غیر مصوب اجرایی کردیم و اکنون نیز ناصر آباد به زین آباد درحال اجراست.

ایشان تصریح کرد: از ابتدای انتخاب شدن بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس، پروژه چهار بانده کبودراهنگ به شیرین سو و قیدار ۷ کیلومتر احداث شده بود اکنون ۱۱ کیلومتر منتظر آسفالت ریزی است تا تکمیل شود. مسیر کبودراهنگ به علیصدر _سوباشی پیگیری شده تا تبدیل به جاده اصلی شود نیاز به تعریض دارد.

نماینده مردم‌در مجلس در خصوص جاده خلعت آباد به کبودراهنگ نیز گفت: ۵ سال هست که این موضوع را پیگیر هستیم مسئولان و مدیران مختلفی تغییر یافته اند دستورات مختلفی که اخذ شده بود نهایتا مصوب شد این قطعه نیز بر روی پروژه کبودراهنگ _قیدار اجرایی شود..

 پورمختار در خصوص ارزانی هندوانه هم اظهار نمود: ممنوعیت و محدودیتی برای صادرات هندوانه و میوه جات در کشور نداریم محدودیت دولتی وجود ندارد صادرکنندگان و بخش خصوصی باید پای کار بیایند و کمک کنند کشاورزان با تلاش و زحمت فروان‌محصولات خود را تولید می‌کنند باید بداد کشاورز رسید به هر طریق ممکن بنده پیگیر هستم و جلساتی را با بخش خصوصی و صادرکنندگان برگزار نموده ایم و خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار