نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته خبرنگار به همه زحمتکشان این عرصه گفت:  کار خبرنگاری حرفه مقدسی است و پیامبر اسلام  نیزبه عنوان هدایت کننده در صدر اسلام مامور بود که اخبار را از سوی خداوند بدون دخل و تصرف به اطلاع مردم برساند.ث
کد خبر: ۷۶۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱ 06 August 2019

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته خبرنگار به همه زحمتکشان این عرصه گفت:  کار خبرنگاری حرفه مقدسی است و پیامبر اسلام  نیزبه عنوان هدایت کننده در صدر اسلام مامور بود که اخبار را از سوی خداوند بدون دخل و تصرف به اطلاع مردم برساند. 

 به گزارش تابناک همدان از ملایر، حجت الا سلام احد آزادیخواه  با اشاره به اینکه پیامبر اکرم از نزد خدا به عنوان هدایت کننده و خبر رسانی برای مردم ماموریت داشت گفت: ایشان مامور بود که اخبار را از سوی خداوند بدون دخل و تصرف به اطلاع مردم برساند. 

 آزادیخواه تصریح کرد: امروز کار خبرنگاری کمتر از این رسالت مهم نداردو خبرنگاران باید وظیفه خطیر خود را به خوبی انجام دهند.

وی بیان کرد: چهار اصل مهم برای خبرنگاران پایه و اساس کار خبرنگاری است، خبر بدون تحریف، امانتداری، جامعیت در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد فضایی تعاملی در جامعه چهار اصل مهم کار خبرنگاری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاران در فضا و شرایط امروز تحریم دشمن وظیفه دارند تا امید انگیزه و ایجاد روحیه را در مردم ایجاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته ما روزانه ۲ هزار و ۸۰۰ بشکه نفت به فروش می‌رساندیم در حالی که امروز این رقم به ۱۵۰ هزار رسیده، اما با این وجود همه ارکان کشوری به خوبی مدیریت شده و این نشان اقتدار جمهوری و نظام جمهوری اسلامی است.

آزادیخواه با اشاره به مشکلات خبرنگاران بیان کرد: در صورت تصویب لایحه خیلی از مشکلات صنفی خبرنگاران حل خواهد شد و اصحاب رسانه از یک نظام صنفی و اجتماعی مشخص برخوردار خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به عامل مهم وحدت در انسجام نظام تصریح کرد: دشمن از وحدت ملت ایران هراس دارد.

وی یاداور شد: تحریم‌ها نباید موجب اختلاف درونی ما شود، با وحدت و روحیه انقلابی و حسن تدبیر رهبر می‌توان تحریم‌ها را دور زد.

آزادیخواه تحریم وزیر امور خارجه را غیر قانونی برشمرد و افزود: خواستگاه، ولی فقیه از دکتر روحانی توسعه سیاسی با کشور‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: آمریکا با تحریم ظریف می‌خواهد توسعه سیاسی منطقه را محدود و باعث مهجوریت ایران شود این درحالی است که به دنیا ثابت شده است ایران اهل گفتگو و منطق است و این آمریکاست که با قلدری و زور می‌خواهد به اهداف خود برسد و این یک تعارض سیاسی ایجاد کرده است.

آزادیخواه در مورد جابه جایی فرمانداران ملایر طی سال‌های اخیر افزود: فرماندار پستی سیاسی است، ولی نباید سیاست زده باشد و نمایندگان در جابه جایی فرماندار نقش نظارتی دارند. 

 وی اضافه کرد:در حوزه مشاغل خانگی نبز ظرفیتی که برای شهرستان ایجاد شده، حدود ۴۵ میلیارد بوده که جذب شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس همچنین با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تبادل و حمل و نقل حجاج ایرانی نیمی از سوی عربستان و نیمی هم توسط ایران انجام می‌شد گفت: امسال برای اولین بار همه تبادلات حمل و نقل همه هشتاد و هشت هزار حجاج توسط پرواز‌های داخلی کشور انجام شد.

 وی در ادامه در خصوص حذف چهار صفر پول ملی گفت: این امر فعلا  تحلیل اقتصاددان‌ها  بر این است که این امر یک مقدمه در اصلاح نظام پولی و بانکی است، ما مشکلات زیادی در نظام بانکی دارریم و این خطر جدی اقتصادی است که بانکداری اسلامی در دستور کار برای آینده قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدمات صورت گرفته در حوزه راه نیز گفت::طی چهار سال اخیر در محور تویسرکان ملایر، محور توره و آورزمان نیز اقدامات خوبی شده که همچنان ادامه دارد.

آزادیخواه یاد آور شد: مهمترین اقدام و برنامه وصل راه آهن همدان ملایر خواهد بود که برای توسعه شهرستان بسیار سودمند است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: سیاست دولت بر این است که به جای واردات کاغذ به دنبال تولید آن باشیم و در این زمینه برای تولید کار‌هایی از جمله ایجاد کارخانه در حال انجام است.
 
کار خبرنگاری حرفه مقدسی است/ دشمن از وحدت مردم ایران هراس دارد/ فرماندار پستی سیاسی است نباید سیاست زده باشد
 
کار خبرنگاری حرفه مقدسی است/ دشمن از وحدت مردم ایران هراس دارد/ فرماندار پستی سیاسی است نباید سیاست زده باشد
 
کار خبرنگاری حرفه مقدسی است/ دشمن از وحدت مردم ایران هراس دارد/ فرماندار پستی سیاسی است نباید سیاست زده باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار