رئیس شورای شهر همدان در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: زمینه تعامل و تبادل اطلاعات در بین کارکنان شهرداری کلانشهر‌های کشور با برگزاری مسابقات ورزشی فراهم شده است.
کد خبر: ۷۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 05 August 2019
مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور به میزبانی همدان با قهرمانی تیم تبریز در بخش آقایان و تیم مشهد در بخش بانوان به پایان رسید.
به گزارش مهر، اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور با حضور اعضای شورای شهر همدان و مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در سالن شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.
کامران گردان افزود: برگزاری این‌چنین مسابقات ورزشی در بین کارکنان شهرداری‌ها باعث می‌شود تجربیات کارکنان به یکدیگر انتقال پیدا کند.
وی با بیان اینکه گسترش ورزش از سیاست‌های شورای شهر همدان است، گفت: در شورای شهر همدان همواره تاکید تک تک اعضا حمایت و گسترش ورزش در بین آحاد جامعه بوده است.
گردان عنوان کرد: ورزش شهروندی، ورزش قهرمانی و ورزش کارکنان در یک راستا از حمایت‌های شورای شهر همدان برخوردار است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در مراسم اختتامیه گفت: امیدواریم این مسابقات با کمیت و کیفیت بیشتری در سال‌های آینده برگزار شود.
سعید خوشبخت اضافه کرد: این سازمان تا جایی که توان داشته در حمایت از ورزش کارکنان شهرداری تلاش خواهد کرد.
مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری کلانشهر‌های کشور در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری‌های کلانشهر‌ها و با همکاری هیئت شطرنج استان همدان برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها در بخش بانوان تیم مشهد با ۱۰ امتیاز قهرمان شد، تیم همدان با ۷ و نیم امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تبریز با ۶ و نیم امتیاز سوم شد.
در بخش آقایان نیز تیم‌های تبریز، مشهد و رشت به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار