محسن جهانشیر با اشاره به این که ۵۰ برنامه به مناسبت هفته ازدواج در دستور کار معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد، تاکید کرد: در ۳ ماه اول امسال ۱۶۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان وام ازدواج به زوج‌های همدانی پرداخت شده است
کد خبر: ۷۶۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 05 August 2019
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در ۳ ماه اول امسال ۱۶۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان وام ازدواج به زوج‌های همدانی پرداخت شده است.

به گزارش تسنیم ،جهانشیر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ازدواج، ضمن تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته خبرنگار اظهار داشت: استان همدان در حوزه جوانان از استان‌های پیشرو در کشور است.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه جوانان نمره قابل قبولی گرفته و این اداره کل مورد تشویق و تحسین وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

جهانشیر با اشاره به این که ۵۰ برنامه به مناسبت هفته ازدواج در دستور کار معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد، تاکید کرد: در ۳ ماه اول امسال ۱۶۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان وام ازدواج به زوج‌های همدانی پرداخت شده است

وی با بیان این ۵ هزار و ۸۳۲ نفر در ۳ ماه اول سال ۹۸ در صف وام ازدواج بودند، گفت: همه این افراد موفق به اخذ وام شدند و ۱۰۰ درصد تعهدات خود را در بخش وام ازدواج اجرایی کردیم.
جهانشیر با اشاره به این که به ازای هر ۳ ازدواج یک طلاق در کشور ثبت می‌شود و این نمی‌تواند آمار مناسبی برای جامعه ایران باشد، تصریح کرد: بر اساس آمار اداره ثبت احوال استان در ۳ ماه ابتدایی امسال ۳ هزار و ۸۸۱ ازدواج در استان همدان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰۲ طلاق نیز در ۳ ماه ابتدایی سال ۹۸ ثبت شده است، عنوان کرد: حدود ۷۰ کارگاه و دوره آموزشی نیز در سال ۹۸ برای زوج‌های جوان همدانی برگزار شده است.

جهانشیر با اشاره به این که در سال ۹۸ تاکنون استان همدان میزبان ۴ رویداد مهم در حوزه جوانان بوده است، تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به ویژه معاونت امور جوانان وزارتخانه از میزبانی‌های همدان رضایت کامل داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با فعالیت‌های ورزشی این اداره کل نیز گفت: ۴ رشته ورزشی کشتی آزاد، شطرنج پسران و بسکتبال ۳ نفره دختران و پسران از المپیاد استعداد‌های برتر کشور در همدان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که این رقابت‌ها در همدان از ۳۰ مردادماه تا ۸ شهریورماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در سال ۹۷ تیم همدان با ۹ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۱۴ مدال برنز در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

جهانشیر با اعلام این که در حال حاضر ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان همدان وجود دارد، عنوان کرد: تا پایان سال ۹۸ حداقل ۲۰ پروژه ورزشی را در سطح استان همدان افتتاح خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار