داریوش سرحدی درباره وضعیت بازار سیب‌زمینی نیز گفت: قیمت سیب‌زمینی از یک هفته گذشته که برداشت سیب‌زمینی همدان آغاز شده، روبه کاهش است به‌طوریکه قیمت سیب‌زمینی از ۴۵۰۰ تومان در مزرعه به ۳۵۰۰ تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۶۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 30 July 2019
رئیس اداره تنظیم بازار جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی قیمت مرغ در سالجاری، گفت: کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است و قیمت مرغ در همدان براساس قیمتی که ستاد تنظیم بازار کشور مشخص کرده، خواهد بود.

 
به گزارش ایسنا، سرحدی با بیان اینکه در کشور کاهش تولید مرغ وجود داشت، اظهار کرد: در استان همدان کاهش تولید نداشتیم بلکه کمبود مرغ در برخی از استان‌ها باعث شد بخشی از مرغ همدان به سایر استان‌ها برود.

 
وی تصریح کرد: در کارگروه تنظیم بازار استان همدان مقرر شد در خروج مرغ از استان نظارت بیشتری صورت بگیرد به‌طوریکه جلوی خروج مرغ بدون مجوز گرفته شود.

 
قیمت مرغ از روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان شده

 
سرحدی با بیان اینکه نظارت بیش از پیش بر قیمت مرغ توسط تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت از دیگر مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان همدان بود، خاطرنشان کرد: از روز گذشته قیمت مرغ در همدان به نرخ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان باید عرضه می‌شد.

 
رئیس اداره تنظیم بازار جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر رعایت مصوبه تنظیم بازار کشور، بیان کرد: قیمت مرغ نه تنها مورد رضایت مصرف کننده نیست بلکه مورد رضایت تولیدکنندگان هم نبوده و قرار است جلوی افزایشقیمت مرغ گرفته شود.

 
وی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است، افزود: قیمت مرغ در سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود که امسال فقط ۱۰ درصد افزایش داشته است. 

 

 
سرحدی درباره وضعیت بازار سیب‌زمینی نیز گفت: قیمت سیب‌زمینی از یک هفته گذشته که برداشت سیب‌زمینی همدان آغاز شده، روبه کاهش است به‌طوریکه قیمت سیب‌زمینی از ۴۵۰۰ تومان در مزرعه به ۳۵۰۰ تومان رسیده است.

 
وی خاطرنشان کرد: در تیرماه امسال به علت خلأ تولید سیب‌‎زمینی همدان، افزایش قیمت این محصول را شاهد بودیم که در واقع عدم تولید باعث افزایش قیمت شده بود، اما با توجه به اینکه برداشت سیب‌زمینی همدان آغاز شده روند کاهش قیمت نیز شروع شده و در اوج برداشت کاهش بیشتری را شاهد خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار