نایب رییس شورای شهر کبودراهنگ گفت: شهر کبودراهنگ ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و راه اندازی طرح‌های مختلف در بخش‌های گوناگون دارد و استفاده از سرمایه گذاران می‌تواند کمک موثری برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر داشته باشد لذا لازم است به منظور جلب و جذب سرمایه گذاران، ظرفیت‌های شهر را برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی و آن‌ها را در جریان پروژه‌ها قرار داد و برای تشویق موانع احتمالی جذب سرمایه گذار را از پیش رو برداشت.
کد خبر: ۷۶۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 25 July 2019

نایب رییس شورای شهر کبودراهنگ گفت: شهر کبودراهنگ ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و راه اندازی طرح‌های مختلف در بخش‌های گوناگون دارد و استفاده از سرمایه گذاران می‌تواند کمک موثری برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر داشته باشد لذا لازم است به منظور جلب و جذب سرمایه گذاران، ظرفیت‌های شهر را برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی و آن‌ها را در جریان پروژه‌ها قرار داد و برای تشویق موانع احتمالی جذب سرمایه گذار را از پیش رو برداشت و اعتماد سازی کرد.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، موسی عابدی با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت مالی شهرداری، جذب سرمایه گذاران لازمه #توسعه_شهری است؛ عنوان کرد: احداث شهربازی، احداث بازار روز و بازار میوه و تره بار، احیای بازار سنتی شهر، احداث معاینه فنی دوگانه سوز و ... از جمله نیاز‌های امروز شهر کبودراهنگ هستند که سرمایه گذاران می‌توانند جهت سرمایه گذاری ورود پیدا کنند و #شورای_شهر نیز دست سرمایه گذاران را برای مشارکت در طرح‌های عمرانی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی به گرمی می‌فشارد.

وی ادامه داد: در خصوص احداث و ساماندهی شهربازی در پارک لاله با اشاره به اینکه یک سرمایه گذار برای این کار اعلام امادگی کرده است ابراز کرد: توافق اولیه در کمیسیون مربوطه شورای شهر به تصویب رسیده و پس از برطرف شدن اشکالات قرارداد و تصویب در صحن شورای شهر، این شهربازی راه اندازی خواهد شد.

عابدی در پایان افزود: تمام تلاش ما بر این است که این شهربازی استاندارد و از تجهیزات جدید و بروز استفاده شود تا رضایت همشهریان عزیز را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار