مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: در بورس منطقه‌ای همدان این هفته، تعداد ۵۷ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۳۷۵سهم به ارزش ۳۷۰ میلیارد و ۷۴ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۸۵ ریال مبادله شدو ۴۲درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۸ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۷۶۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳ 22 July 2019
مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: در هفته منتهی به تاریخ ۹۸/۰۴/۲۶ بیش از ۱۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۶۹ هزار میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

به گزارش تابناک همدان، علی اسکندری با اشاره به اینکه در بورس منطقه‌ای همدان هم این هفته، تعداد ۵۷ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۳۷۵سهم به ارزش ۳۷۰ میلیارد و ۷۴ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۸۵ ریال مبادله شد، افزود: ۴۲درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۸ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.
 
و ی با بیان اینکه این هفته سهام متعلق به ۲۸۸ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد، خاطر نشان ساخت: ۶۱ کد معاملاتی جدید نیز ایجاد گردید و همچنین طی این هفته ۵۳ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که به صورت رایگان برای عموم علاقمندان برگزار میگردد، شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

اسکندری یادآور شد: تا روز چهارشنبه گذشته  شرکت‌های مخابرات ایران، پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری غدیر بیشترین تاثیر مثبت و شرکت‌های معدنی و صنعتی گلگهر، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سرمایهگذاری ملی ایران بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند و همچنین پلی پروپیلن جم، بانک تجارت و سایپا پربیننده ترین شرکت‌های بورس بودند.

در پایان شایان ذکر است، شاخص کل بورس در هفته گذشته معادل ۲۴۶،۷۹۰ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۲،۸۳۲ واحد کاهش یافت و شاخص کل فرابورس هم با ۴۸ واحد کاهش به رقم ۳،۲۰۷ واحد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار