فرماندار ویژه ملایر از برگزاری دو جشنواره ملی در مرداد ماه و اواخر شهریور ماه خبر داد و ابراز کرد: سومین‌جشنواره شهر ملی و پایتخت مبل ایران از ۲۱ تا ۲۹ مرداد ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 21 July 2019
قدرت الله ولدی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه در حوزه صنعت، تولید و جاذبه‌های کشاورزی و گردشگری گفت: تلاش نمایندگان و همه مسئولان شهرستان این است که ملایر را از معبد گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

به گزارش تسنیم، ولدی در حاشیه دومین‌جشنواره آلبالو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین هدف از برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه است چرا که سبب رونق گردشگری و در نهایت سبب رونق اقتصادی در شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت‌های گردشگری و آمادگی شهرستان برای جذب سرمایه گذاران در عرصه گردشگری بیان کرد: در حال حاضر مجوز‌های بی نام سرمایه گذاری در ملایر صادر شده و به محض ورود سرمایه‌گذار کلیه اقدامات اعطای تسهیلات، اخذ مجوز در اسرع وقت با حمایت همه‌جانبه نمایندگان و مسئولان شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر از برگزاری دو جشنواره ملی در مرداد ماه و اواخر شهریور ماه خبر داد و ابراز کرد: سومین‌جشنواره شهر ملی و پایتخت مبل ایران از ۲۱ تا ۲۹ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی زیر ساخت‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان ملایر فراهم است، تصریح کرد: بنا داریم ملایر را از معبد گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

ولدی از فعالیت بیش از ۲۰ هزار نفر منبت کار و صنعتگر مبل و منبت در بیش از ۵ هزار کارگاه صنایع دستی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون ۶۰ درصد مبل ایران در ملایر تولید می‌شود، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک عنوان شهر جهانی مبل و‌منبت را به نام ملایر به ثبت برسانیم.

وی بیان کرد: ملایر مهمترین باغ شهر شهر غرب کشور و استان همدان است که با داشتن ۲۹ درصد از سطح باغات و تولید ۳۵ درصد تولیدات باغی در سال ۹۸ رتبه اول تولید انگور، آلبالو، بادام و رتبه دوم گیلاس را به خود اختصاص داده است.

دومین‌جشنواره آلبالو در شهر شکوفه‌های گیلاس با حضور مسئولان استانی، شهرستاتی نمایندگان و اقشار مختلف مردم به مدت دو روز در ۲۷ و ۲۸ تیر ماه در شهر زنگنه برگزار و به صورت مستقیم از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از شبکه رادیو جوان پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار