سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک واحد صنعتی در یکی از مناطق شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 21 July 2019
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان به عنف خودرو از یک کارگاه صنعتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با انجام تحقیقات، شاکی پرونده در اظهاراتش گفت، شب حادثه حدود ساعت ۹ شب، ۳ نفر وارد کارگاه من شده و با کتک کاری و بستن دست و پایم، از کارگاه ابزار آلات و دستگاه هایم را با یک دستگاه خودرو زانتیا که داخل آن ۲ دستگاه گوشی موبایل و مدارک نیز بود سرقت کردند.

زارعی ادامه داد: با انجام شگرد‌های پلیسی و بررسی میدانی و استماع اظهارات شاهدان عینی و بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده سرقت مشخص شد، ۳ نفر با خودرو پژو پارس نقره‌ای رنگ با ورود به کارگاه، وسایلی را سرقت کرده و با خودرو زانتیا شاکی از محل متواری شده اند که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: با دستگیری متهم اول سایر همدستانش نیز شناسایی و در ۲ عملیات همزمان دستگیر، کلیه اموال مسروقه و خودروی زانتیا و مدارک خودرو و هویتی شاکی را که در منزلی در یکی از شهرستان‌های تابعه مخفی کرده بودند کشف و تحویل مالباخته شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار