کد خبر: ۷۶۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 16 July 2019
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نقش روحانیت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان تأکید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمدکاظم نظری در بخش نخست سخنان خود در نشست پیش از ظهر امروز آسیب‌های اجتماعی بر لزوم توجه به جلسات فرهنگی و اجتماعی توسط مدیران دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: مدیران بدانند اسامی کسانی که در جلسات حضور پیدا نکنند به دفتر استاندار ارجاع و بعد از جمع‌بندی به مقام مافوق آنها در تهران ارسال می‌شود تا تصمیم‌گیری شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران همه جلسات حوزه فرهنگی و اجتماعی را جدی بگیرند و حضور پر رنگی داشته باشند.در جلسات با رعایت حرمت‌ها کسی را از جلسه بیرون نمی‌کنیم اما بی‌اعتنایی‌ها را به استاندار اطلاع می‌دهیم و مجددا تاکید داریم که مدیران حضور فعالی داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است، افزود: پیشگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار مدیران قرار گیرد،ضمن اینکه نقش روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی به فراموشی سپرده نشود.
این مسوول بیان کرد: برای کاهش برخی معضلات نظارت بر باغات و تالارهای عروسی بیشتر شود.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی با اشاره به اقدامات حوزه فرهنگی اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مصرف مشروبات الکلی گفت: با 5 موسسه در زمینه پیشگیری و مقابله با توزیع و مصرف مشروبات قرار داد منعقد شد و مبلغی هم برای اجرای آموزش‌ها و برنامه‌ها در اختیار آنها قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین خصوص 42 برنامه برای جوانان و نوجوانان در معرض خطر برگزار و 420 نفر از مشاوره‌ در این خصوص بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به برگزاری 27 کارگاه آموزشی برای پیشگیری از مصرف مشروبات، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار