سردار بخشعلی کامرانی صالح همچنین از کشف ۲ هزار و ۲۲۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، در ۲ مرحله موفق به کشف ۲ هزار و ۲۲۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از ۲ دستگاه کامیون شدند.
کد خبر: ۷۶۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 11 July 2019
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از منزل و کارگاهی در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش مهر، سردار کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق شهرستان اسدآباد اقدام به نگهداری و قاچاق دستگاه‌های استخراج بیت کوئین (تولید ارز دیجیتال) در منزل و کارگاه محل کار خود می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در قالب ۲ اکیپ، پس از بررسی و تایید صحت خبر و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از منزل و کارگاه این فرد ۲۰ دستگاه استخراج ارز خارجی به مارک‌های مختلف به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی همچنین از کشف ۲ هزار و ۲۲۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، در ۲ مرحله موفق به کشف ۲ هزار و ۲۲۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از ۲ دستگاه کامیون شدند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار