علیرضا صفری از نسخه‌پیچی روزانه یک‌هزار نسخه بیماران سرپایی در بیمارستان آتیه در دو شیفت صبح و عصر خبر داد و اظهار کرد: تهیه و تحویل سهمیه ماهانه دارویی بیماران مطابق با کارت دارویی آن‌ها از جمله موضوعات مورد توجه است.
کد خبر: ۷۶۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 11 July 2019
مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان از نسخه‌پیچی روزانه یک هزار نسخه بیماران سرپایی در بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه داروخانه بیمارستان آتیه همدان در شیفت عصر تا ساعت ۲۰ فعالیت دارد گفت: داروساز ثابت در این داروخانه برای ارائه توصیه‌های دارویی به بیماران و مراجعین حضور دارد.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه همواره تهیه دارو‌های مورد نیاز و اساسی بیماران در داروخانه‌های بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمان تامین اجتماعی از دغدغه‌هاست افزود: تمام دارو‌های مصرفی بیماران بستری تهیه و خرید و بعد تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: لوازم و تجهیزات پزشکی مصرفی مورد نیاز بیماران بستری توسط واحد مدیریت دارویی تهیه، خرید و تحویل داده می‌شود.

صفری با اشاره به اقدامات مربوط به نوبت‌دهی در درمانگاه‌های تخصصی، عمومی و آزمایشگاه بیمارستان آتیه گفت: تهیه دستگاه نوبت‌دهی تلفنی به همراه ۲۶ خط تلفن از جمله اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه بیمار می‌تواند با این روش نوبت‌گیری پزشک مربوطه را انتخاب و ساعت حضور در درمانگاه را دریافت کند افزود: پزشکان در درمانگاه‌های تخصصی و عمومی برای ویزیت بیماران حضور به موقع دارند.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان به نصب دستگاه نوبت‌دهی در درمانگاه‌های عمومی بیمارستان آتیه و ایجاد نظم و انضباط در ویزیت بیماران و رعایت نوبت با فراخوان بیمار توسط پزشک اشاره کرد و گفت: صندلی‌های انتظار فرودگاهی در درمانگاه‌های عمومی و تخصصی این بیمارستان برای انتظار مراجعین تهیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار