به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با حضور ۷۱ راننده در قالب ۲۳ تیم از ۱۷ استان کشور در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه شهید مفتح به میزبانی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰ 29 June 2019

به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با حضور ۷۱ راننده در قالب۲۳ تیم از ۱۷ استان کشور در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه شهید مفتح  به میزبانی همدان برگزار شد.

 
به گزارش تابناک همدان، بر اساس نحوه کلاس بندی و شرایط فنی اعلام شده، رقابت‌های بخش آقایان در سه کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی، ۱۵۰۰ تا ۲ هزار سی سی و کلاس آزاد و  بخش بانوان در ۲ کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی و ۱۵۰۰ تا ۲ هزار سی سی برگزار گردید.
 
 این مسابقات با معرفی برترینها به کار خود پایان داد و  تیم منطقه آزاد زرندیه استان مرکزی عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد و تیم‌های یزد و کرمان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. 

در بخش انفرادی هم نسیم راشدی از خوزستان، متین کوچک عظیمی از تهران و آرسام عسگری از منطقه آزاد زرندیه مقام نخست کلاس‌های مختلف را کسب کردند. 

در بخش بانوان نیز یلدا مرادی از منطقه آزاد زرندیه و لیلا پیکان پور از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.
 
معرفی برترین های مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور
 
 
 
معرفی برترین های مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور
 
 
معرفی برترین های مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار