مدیر بورس همدان گفت: در بورس منطقه‌ای همدان این هفته، تعداد ۳۸ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۷۷ سهم به ارزش ۱۷۰ میلیارد و ۳۰۳ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۹۵ ریال مبادله شد که ۴۸ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۲ درصد نیز مربوط به فروش سهامبوده است.
کد خبر: ۷۵۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ 27 June 2019
مدیر بورس همدان گفت: در هفته منتهی به تاریخ ۰۵/۰۴/۹۸ بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۷۲ میلیون سهم به ارزش ۶۲ هزار و ۱۶ میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار معامله شد.

به گزارش تابناک همدان، علی اسکندری افزود: در بورس منطقه‌ای همدان این هفته، تعداد ۳۸ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۷۷ سهم به ارزش ۱۷۰ میلیارد و ۳۰۳ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۹۵ ریال مبادله شد که ۴۸ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۲ درصد نیز مربوط به فروش سهامبوده است.
 
وی با اشاره به اینکه این هفته سهام متعلق به ۲۵۱ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد و ۶۷ کد معاملاتی جدید نیز ایجاد گردیده است، تصریح کرد:  طی این هفته ۱۵ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که به صورت رایگان برای عموم علاقمندان برگزار می گردد، شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

وی با بیان اینکه تا روز  چهارشنبه  شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه ذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین تاثیر مثبت و شرکت‌هایارتباطات سیار ایران، بانک صادرات ایران و خدمات انفورماتیک بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند، افزود: سایپا، بانک تجارت و سرمایه گذاری صدرتامین پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

در پایان شایان ذکر است، شاخص کل بورس در هفتهی منتهی به تاریخ۰۵/۰۴/۹۸ معادل ۲۴۸،۵۷۸ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۱۳،۶۹۹ واحد افزایش یافت و شاخص کل فرابورس هم با ۲۰۰ واحد افزایش به رقم ۳،۱۷۸ واحد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار