وزیر راه و شهر سازی با حضور در شهرستان ملایر در بازدید از محور سامن _ملایر، محور ملایر_بروجرد را یکی از محور‌های مهم و دارای اولویت دانست و گفت: ایمنی مسیر‌های جاد‌ه ها برای ما امری مهم بوده تا مردم سفری ایمن داشته باشند.
کد خبر: ۷۵۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 22 June 2019
 وزیر راه و شهر سازی با حضور در شهرستان ملایر در بازدید از محور سامن _ملایر، محور مسیر ملایر_بروجرد را یکی از محور‌های مهم و دارای اولویت دانست و گفت: ایمنی مسیر‌های جاد‌ه ها برای ما امری مهم بوده تا مردم سفری ایمن داشته باشند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، محمد اسلامی افزود: مسیر جاده دو راهی سامن _ بروجرد مهم بوده و با توجه به اینکه این مسیر این مصوبه و ردیف نداشته در حال حاضر از منابع داخلی برای روند اجرایی آن هزینه می‌شود.
بازدید وزیر راه و شهر سازی از جاده های مواصلاتی ملایر/ یکی از محور‌های حادثه خیز استان و کشور محور ملایر _ آورزمان است

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اتمام این مسیر از اولویت‌های ما است و پیمانکار طرح نیز باید تلاش کند تسهیلات بگیرد و ما نیز این تسهیلات را تعهد می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به راه آهن همدان - ملایر افزود: این طرح در حال اجرا است و قطعه باقیمانده آن تا چند هفته آینده به مناقصه گذاشته و پیمانکار طرح مشخص می‌شود.

در ادامه این بازدید نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محور ملایر آورزمان یکی از محور‌های حادثه خیز استان و کشور است و همه ساله شاهد حواث ناگواری در این محور هستیم افزود پیگیری‌های زیادی طی دو ساله گذشته برای چهار بانده شدن این مسیر صورت گرفته است.

محمد کاظمی بیان کرد: طول کل مسیر از ملایر به نهاوند ۴۲ کیلومتر و ۳۲ کیلومتر آن در حوزه شهرستان ملایر واقع شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی چهارخطه کردن ۲۲ کیلومتر از این محور در حوزه شهرستان ملایر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد که امیدواریم در مدت زمان تعیین شده ۳۶ ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس دهم اعتبار اختصاص یافته برای چهارخطه محور ملایر به آورزمان را ۵۴ میلیارد تومان برشمرد و اظهار کرد: پس از اتمام ۲۲ کیلومتر از این محور، پیگیر اخذ اعتبارات لازم برای ۱۰ کیلومتر باقیمانده نیز هستیم.

 دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جلسات و بازدید این سفر برای استان همدان مفید بود، مطالبات مسئولان و نمایندگان ملایر در پنج نامه تقدیم وزیر شد که امیدواریم پیگیری شود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در ادامه گفت: امیدوارریم که با چهار خطه کردن این مسیر شاهد رفع مشکلات مردم منطفه و همه مسافران شاهد کم شدن حوادث باشیم.
 
بازدید وزیر راه و شهر سازی از جاده های مواصلاتی ملایر/ یکی از محور‌های حادثه خیز استان و کشور محور ملایر _ آورزمان است
 
بازدید وزیر راه و شهر سازی از جاده های مواصلاتی ملایر/ یکی از محور‌های حادثه خیز استان و کشور محور ملایر _ آورزمان است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار