علی فتحی با بیان اینکه سال گذشته حدود یکصد هزار تن آسفالت توزیع شد افزود: امسال نیز میزان مطلوبی از آسفالت در معابر توزیع می‌شود تا رضایت مردمی مطلوب و نسبی حاصل شود.
کد خبر: ۷۵۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ 17 June 2019
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: آسفالت معابر شهرک فرهنگیان و مدنی جزء اولویت‌های ماست و در سال جاری انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان  با بیان اینکه تابستان سال جاری کار روکش و لکه‌گیری معابر انجام خواهد شد اظهار کرد: بخشی از محلات در مناطق چهارگانه با مشکل آسفالت مواجه هستند.

علی فتحی با بیان اینکه سال گذشته حدود یکصد هزار تن آسفالت توزیع شد افزود: امسال نیز میزان مطلوبی از آسفالت در معابر توزیع می‌شود تا رضایت مردمی مطلوب و نسبی حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته به آسفالت معابر به خوبی رسیدگی نشده است تصریح کرد: اگر در گذشته به آسفالت معابر توجه می‌شد و اجازه انباشته شدن به کمبود‌ها داده نمی‌شد، امروز با این حجم از آسفالت‌ریزی مواجه نبودیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه در برخی از مناطق به ویژه در منطقه ۳ و چهار شاید تنها ۱۵ درصد آسفالت مناسب وجود داشت ادامه داد: در مدت فعالیت عباس صوفی به عنوان شهردار، در حدود ۸۰ درصد این مناطق آسفالت‌ریزی مناسب صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت معابر شهرک فرهنگیان و مدنی جزء اولویت‌های ماست و در سال جاری انجام خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه آسفالت معابر جزء ملزومات اولیه شهرنشینی است تأکید کرد: پیگیری لازم برای آسفالت معابر و کوچه‌ها انجام می‌شود و برخی از موارد نیاز به درخواست مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته درصد خوبی از آسفالت‌ریزی معابر شهر پیش رفت اظهار کرد: خلأ‌های موجود را نیز در سال جاری و سال آینده پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوبی در حوزه آسفالت معابر برسیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه در حوزه انشعابات فاضلاب، آب و گاز نیز به پیشرفت‌های خوبی دست یافتیم گفت: کمتر محله‌ای وجود دارد که از این امتیازات برخوردار نباشد و کمبود‌ها را نیز به زودی به نتیجه خواهیم رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار