علی زنگنه گفت: با انجام کار‌های دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این باند شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سه تن از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی از آن‌ها کشف شد.
کد خبر: ۷۵۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 17 June 2019
فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری پنج خرده‌فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، زنگنه از دستگیری تعدادی خرده‌فروش مواد مخدر در رزن خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با انجام کار‌های دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این باند شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سه تن از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی از آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن بیان کرد: در عملیات دیگری نیز دو خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند؛ پنج متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی افزود: متأسفانه امروزه مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده که قدرت تخریبی چندین برابر دارند و فرد مصرف‌کننده حتی با یک بار مصرف نیز در دام اعتیاد گرفتار می‌شود.

زنگنه در پایان تصریح کرد: شهروندان با هوشیاری و آگاهی کامل خود را از گرفتار شدن در این دام شیطانی بیمه کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار