سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در تشریح این خبر مطرح کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتا و ادعای وی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش به مبلغ ۸ میلیون تومان خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
کد خبر: ۷۵۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 17 June 2019
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از کلاهبرداری یک شاگرد از کارفرمای خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده مشخص شد فردی در دفعات متعدد برداشت غیرمجاز اینترنتی تا سقف ۸ میلیون تومان را از حساب شاکی انجام داده است.

سرخوش نهاد تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی شد و پس از دستگیری، متهم خود را شاگرد یک سال گذشته کارفرما معرفی کرد. او در ابتدا هر نوع عمل مجرمانه را انکار می‌کرد که سرانجام با مشاهده ادله دیجیتالی و مدارک موجود، اعتراف به جرم خود کرد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی مدعی شد هنگامی که یک سال گذشته نزد کارفرما مشغول به کار بوده است کارت بانکی کارفرما به علت اعتماد بیش از حد برای انجام برخی از عملیات‌های بانکی در اختیارش قرار می‌گیرد و سرانجام او اقدام به فعالسازی رمز دوم کارت کرده بود و در نهایت کارت بانکی را به صاحبش بازمی‌گرداند.

سرخوش نهاد بیان کرد: شاگرد پس از جدا شدن از کارفرما پس از یک سال در دفعات متعدد با استفاده از رمز دوم کارت و ثبت اطلاعات بانکی کارفرما اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی تا سقف ۸ میلیون تومان کرده بود.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان توصیه کرد: شهروندان از هرگونه اعتماد بیجا به دیگر افراد خودداری کرده و همچنین برای جلوگیری از سوءاستفاده مالی اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و نسبت به فعالسازی رمز ادواری کارت بانکی اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار