حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی با اشاره به برگزاری مسابقه داستان و خاطره‌نویسی با عنوان «چه جوری شد، سر گرفت؟» در شهرستان ملایر اظهار کرد: این مسابقه در استان همدان و به همت جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی (قرارگاه خاتم‌الاوصیاء)، تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد و اوقاف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 15 June 2019
دبیر دفتر جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در ملایر از برگزاری مسابقه داستان و خاطره‌نویسی با عنوان «چه جوری سر گرفت؟» به منظور ترویج ازدواج آسان و زندگی ایرانی اسلامی خبر داد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع ازدواج آسان، پیامی نسبت به ازدواج‌های آسان است گفت: این مسابقه با ارائه خاطرات و داستان‌های جذاب و شنیدنی از آشنایی تا ازدواج، اطلاعاتی موثر در ترویج ازدواج آسان به جوانان ارائه می‌کند.

دبیر دفتر جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در ملایر بیان کرد: افراد مجرد نیز می‌توانند در بخش داستان‌نویسی این مسابقه شرکت کرده و ایده‌ها و نظرات خود در این خصوص را در قالب داستان ارائه کنند.

وی با بیان اینکه به آثار برگزیده تا ۱۵ نفر در مرحله اول جوایزی اهدا می‌شود افزود: در مرحله دوم نیز همایش اختتامیه برگزار و از صاحب آثار دعوت خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه در مرحله دوم همایش تعدادی از صاحبان آثار به ارائه آثار خود می‌پردازند تصریح کرد: یکی از آثار در این همایش تبدیل به تئاتر یا فیلمنامه شده و در قالب تئاتر به نمایش درمی‌آید.

وی با تأکید بر اینکه پوستر‌های برگزاری مسابقه تحویل و تبلیغات در فضای مجازی نیز صورت گرفته و از سطح استان فراتر رفته است ادامه داد: از سایر استان‌ها نیز علاقمندان به شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند و از دیگر استان‌ها نیز آثاری پذیرش شده است.

دبیر جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در ملایر خاطرنشان کرد: این اولین طرح اجرایی است و مرحله اول به صورت استانی برگزار می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن به صورت کشوری نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی ملایر با ۱۵ کارگروه در حال فعالیت است یادآور شد: دو کارگروه بانوان و کارگروه خانواده در اجرای این طرح ما را یاری می‌کنند. 

نجفی با بیان اینکه جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در تهران خواستار اجرای هر چه سریع‌تر این طرح به منظور برگزاری سراسری آن شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها در آینده برگزاری طرح در سطح کشوری است.

وی به چگونگی اطلاع‌رسانی برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی از اواسط اردیبهشت ماه در فضای مجازی و به صورت میدانی از ابتدای خردادماه آغاز شد و مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خردادماه خواهد بود.

دبیر جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در ملایر بیان کرد: شهرستان ملایر میزبان و مجری این طرح است و دبیرخانه مسابقه نیز در شهرستان فعال است؛ همایش نیز در سالن ارشاد این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم تعدادی از آثار ارائه شده به دبیرخانه نیز به صورت فیلم و کتاب منتشر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار