حجت الاسلام محمدهادی نظیری با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات اساسی در کشور است که باید برای مقابله با آن برنامه داشت اظهار کرد: اجرای طرح سلامت اجتماعی در استان همدان با محوریت پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی بر همین اساس در حال انجام است.
کد خبر: ۷۵۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 15 June 2019
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان از تحویل ۱۸ سری جه‍یزیه به خانواده‌های کم‌درآمد استان همدان در طرح «احسان مسجد» با همکاری ستاد فرمان امام (ره) خبر داد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه این طرح با محوریت مساجد در محلات و حاشیه‌های آسیب‌پذیر در حال اجراست افزود: در طرح سلامت اجتماعی خیرین با مدیریت روحانی محل برای حل مسائل و مشکلات اساسی در حوزه اجتماعی اقدامات اساسی انجام می‌دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج و بیکاری مهمترین علت وقوع آسیب‌های اجتماعی است ادامه داد: در راستای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت با همکاری خوب ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمک خیرین و مدیریت امام جماعت مساجد نسبت به تأمین جهیزیه اقدام می‌شود.

وی اظهار کرد: با تلاش همکاران ما در شهرستان فامنین و کمک خیرین ۱۷ مورد جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، فرش، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ... تحویل خانواده‌های کم‌درآمد این شهرستان می‌شود و یک خانواده نیز در شهرستان همدان در طرح «احسان مسجد» با دریافت وسایل ضروری و مورد نیاز، زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

ن‍ظیری با اشاره به تلاش پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان در برطرف کردن معضل ویرانگر اعتیاد گفت: بیش از ۳۰۰ خانوار در سطح استان با تلاش معتمدین، خیرین و با محوریت مساجد و پایگاه‌های اجتماعی و مدیریت ائمه جماعات از دام این بلای شوم نجات پیدا کرده‌اند که این آمار در خور تحسین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار