حسن ربانی ارشد با بیان اینکه تا سال ۹۹ محور کبودراهنگ-شیرین‌سو چهار خطه خواهد شد، خاطرنشان کرد: کل ۷۰ کیلومتر محور کبودراهنگ-شیرین‌سو-قیدار تا سال ۱۴۰۳ چهارخطه خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 15 June 2019
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید براینکه ۹۵ درصد از راه‌های روستایی استان همدان آسفالته است، گفت: استان همدان جزو ۵ استان برتردر زمینه آسفالت راه‌های روستایی است.

به‌گزارش ایسنا، ربانی ارشد در جریان بازدید از پروژه‌های راه شهرستان کبودراهنگ که باحضور اصحاب رسانه انجام شد، اظهارکرد: تا سال ۱۴۰۳ کل محور کبودراهنگ-شیرین‌سو-قیدار چهارخطه خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور کبودراهنگ-شیرین‌سو-قیدار ۱۶۰ کیلومتر است، تصریح کرد: از این میزان ۶۰ کیلومتر در حوزه استان همدان قرار دارد که ۲۵ کیلومتر آن در سال‌های گذشته چهار خطه شده و ۱۷ کیلومتردر دست پیمان است.

وی افزود: از ۱۷ کیلومتر در دست پیمان ۱۲ کیلومتر در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و پس از تکمیل، ۱۵ کیلومتر بعد از شیرین‌‍سو را پیمان سپاری خواهیم کرد.

ربانی ارشد با بیان اینکه تا سال ۹۹ محور کبودراهنگ-شیرین‌سو چهار خطه خواهد شد، خاطرنشان کرد: کل ۷۰ کیلومتر محور کبودراهنگ-شیرین‌سو-قیدار تا سال ۱۴۰۳ چهارخطه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه امسال تخصیص اعتبار این پروژه خوب بوده است، تأکید کرد: امسال ۱۰۰ درصد اعتبار ابلاغی رشد داشته است.

وی با بیان اینکه کل هزینه پروژه کبودراهنگ-شیرین‌سو-قیدار ۸۰ میلیارد تومان است، اظهارکرد: تا کنون ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

ربانی ارشدخاطرنشان کرد: ۵۵۰ کیلومتر راه روستایی در کبودراهنگ وجود دارد که ۹۰ درصد از آن آسفالته است و هیچ راه روستایی بالای ۲۰ خانوار بدون آسفالته در این شهرستان نداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید براینکه ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار در ۶ ماهه گذشته جذب شده است، یادآور شد: تمامی این اعتبارات در حوزه راه‌سازی جذب استان شده است.

وی افزود: طول کل مسیر کبوراهنگ-قیدار در استان همدان ۶۰ کیلومتر است که ۳ کیلومتر ابتدای پروژه به پیمان نرفته، قطعه ۱ و ۲ به طول ۲۰.۵ کیلومتر از کبودراهنگ تا روستای قپاق تپه به صورت چهارخطه در دست بهره‌برداری است و قطعه (الف) ۳ به طول ۶.۵ کیلومتر عملیات خاکی و ساب بیس و ابنیه فنی در حال اجراست.

وی ادامه داد: قطعه ۳ (ب) له طول ۶ کیلومتر در حال اجرای عملیات بیس و ابنیه فنی است و قطعه ۴ به طول ۴.۱ کیلومتر تا اول کمربندی شیرین‌سو به صورت چهارخطه احداث و در دست بهره‌برداری است.

ربانی ارشد یادآور شد: قطعه ۵ شامل کمربندی شیرین‌سو به طول ۵.۵ کیلومتر به اتمام رسیده و تابلو‌ها وعلائم باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: قطعه ۶ و ۷ به طول ۱۴.۵ کیلومتر از اول شیرین سو تا انتهای حوزه استحفاظی قسمتی از دکاپاژ و عملیات خاکی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار