این کارگاه یک روزه در جمعه ۲۴ خردادماه و در دو نوبت صبح از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و بعداز ظهر ۱۶ تا ۱۸ و در محل مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 12 June 2019
به همت انجمن موسیقی استان همدان کارگاه «شیوه‌های نوین در تدریس و تمرین موسیقی» در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید و مثمر ثمر انجمن موسیقی استان همدان در مدت زمان اندک دوره جدید فعالیت خود، برگزاری کارگاه‌ها و مستر کلاس‌هایی است که با حضور اساتید و هنرمندان برجسته ملی و استانی برای ارتقای سطح دانش و تجربیات هنرمندان و هنرجویان استان به طور مستمر برگزار می‌شود.

اما این انجمن در تازه‌ترین اقدام خود در این زمینه با دعوت از «شهرام خوش‌صفت» یکی از مدرسین و اساتید مطرح موسیقی استان اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه‌ای با عنوان «شیوه‌های نوین در تدریس و تمرین موسیقی» کرده است.

این کارگاه یک روزه در جمعه ۲۴ خردادماه و در دو نوبت صبح از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و بعداز ظهر ۱۶ تا ۱۸ و در محل مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

شهرام خوش‌صفت؛ مولف، مترجم کتاب و مدرس موسیقی در این کارگاه به بیان مطالبی در خصوص خلاصه‌ای از کتب معتبر، مقالات و پایان‌نامه‌های بین‌المللی در اصول و تکنیک‌های موسیقی همچنین ارائه چکیده کتاب‌های روش تدریس در اروپا، آمریکا و... پرداخته و در پایان نیز خلاصه کلاس به صورت جزوه، پرسش و پاسخ پیرامون روش‌های تدریس موسیقی در ایران و آسیب‌شناسی این مقوله به صورت علمی و مستند ارائه می‌دهند.

به گفته انجمن موسیقی استان همدان، حضور اساتید و اعضای این انجمن در این کارگاه رایگان بوده و به هر یک از شرکت‌کنندگان نیز گواهی پایان دوره از طرف انجمن موسیقی استان اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار