در واپسین روز‌های بهاری امسال شهر همدان بار دیگر میزبان برگزاری کنسرت موسیقی خواهد بود و این بار گروه موسیقی نام آشنای «رستاک» برای مردم هنردوست دیار هگمتانه به روی صحنه خواهند رفت.
کد خبر: ۷۵۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 12 June 2019
به همت آموزشگاه آزاد موسیقی ماهور، کنسرت گروه «رستاک» در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس،این کنسرت به همت آموزشگاه آزاد موسیقی «ماهور» عصر روز پنجشنبه ۳۰ خردادماه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه و یا برای رزرو آن با شماره ۰۹۱۸۰۱۰۸۰۱۸ تماس حاصل کنند.

گروه موسیقی رستاک از جمله گروه‌های معروف موسیقی کشور است که از تابستان سال ۱۳۷۶ به سرپرستی سیامک سپهری فعالیت خود را آغاز کرد. رستاک در تجربیات خود نگاهی کاربردی به عناصر شنیداری فرهنگ‌های فولکلور ایران داشته که حاصل آن نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه‌های مختلفی همچون پژوهش و تحقیقات میدانی، آموزش، ساخت موسیقی برای فیلم و تئاتر، طراحی و ساخت آلبوم‌های موسیقی و اجرای کنسرت بوده است.

از این گروه تاکنون آلبوم‌های موسیقی متعددی منتشر شده و البته علاوه بر اکثر شهر‌های داخلی در بسیاری از کشور‌های دیگر هم به اجرای کنسرت پرداخته‌اند که جدیدترین آن اجرا در سالن بوعلی سینا همدان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار