شهردار همدان در بازدید از دانشگاه صنعتی، گفت: مایه افتخار است که همدان شهری دانشگاهی است و دانشگاه صنعتی همدان تأثیر و درخشش مهمی در این خصوص داشته است و مسئولیت شهرداری نه تنها حوزه عمران و توسعه، بلکه حوزه فرهنگی شهر نیز می باشد و تلاش شهرداری همدان بر باز کردن فضا و بسترسازی جهت توسعه و ارتقاء سطح فرهنگ و دانش شهر است. 
کد خبر: ۷۵۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ 09 June 2019
شهردار همدان گفت: مایه افتخار است که همدان شهری دانشگاهی است و دانشگاه صنعتی همدان تأثیر و درخشش مهمی در این خصوص داشته است. 

به گزارش تابناک همدان عباس صوفی در بازدید از دانشگاه صنعتی همدان،افزود: مسئولیت شهرداری نه تنها حوزه عمران و توسعه، بلکه حوزه فرهنگی شهر نیز می باشد و تلاش شهرداری همدان بر باز کردن فضا و بسترسازی جهت توسعه و ارتقاء سطح فرهنگ و دانش شهر است. 

وی اظهار داشت: دانشگاه صنعتی همدان می تواند شهرداری را در حوزه مدیریت شهری کمک نماید و در قالب پایان نامه های دانشجویی این دانشگاه می تواند ما را در حل مسائل و مشکلات شهر یاری دهد. 

صوفی تصریح کرد: تلاش دانشگاه صنعتی همدان جهت تقویت ارتباط با بخش صنعت شایان تقدیر است و این امر در آینده نزدیک موجب می شود تا مدیران جوان وارد عرصه صنعت شهر شوند. 

شهردار همدان از دانشگاه صنعتی خواست تا در فرهنگ سرای کسب و کار شهرداری همدان، این مجموعه را یاری دهد. 

صوفی در ادامه بازدید از دانشگاه صنعتی همدان گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشگاه صنعتی همدان، موضوعاتی مانند مصرف انرژی، انرژی های نوین و... از جمله مواردی است که این مرکز علمی می تواند آن‌ها را مورد پژوهش و تحقیق قرار دهد. 

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در این جلسه گفت: جانمایی سه دانشگاه صنعتی، بوعلی و علوم پزشکی همدان در یک منطقه و در مجاورت هم، این بخش از شهر را به منطقه دانشگاهی تبدیل کرده است و رویکرد مدیریت ارشد در جهت توسعه و گسترش این فضا باشد و انتخاب منطقه ای جهت احداث شهرک خوابگاهی در طرح جامع شهر همدان میتواند در مدیریت شهر همدان که یک شهر دانشگاهی است کمک مؤثری نماید. 

نیلی در ادامه افزود: توسعه شهر وابسته به توسعه دانشگاه است و منابع انسانی و نخبگان دانشگاهی مؤثر می توانند رفاه و پیشرفت را برای شهر همدان به ارمغان آورند. 

در پایان صوفی ضمن بازدید از محوطه دانشگاه درخصوص رفع مشکلات زمین های دانشگاه قول مساعد ارائه نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار