حجت الاسلام مرتضی موحدی در ادامه با گرامیداشت یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد، عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از شاخصه‌های برجسته و ممتاز امام خمینی (ره) که او را به دنیا معرفی کرد، ایستادگی و صلابت ایشان در برابر کفر بود و این ایستادگی از روی عقل، دین، قرآن و منطق بود چرا که هر انسان با شرف و آزاده در برابر زور و تهدید سر خم نمی‌کند.
کد خبر: ۷۵۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 07 June 2019
امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه پیروزی نهایی شیعه در گرو حرکت در مسیر امام عصر (عج) است، به توجه بیشتر به سیره امام زمان (عج) و ائمه تاکید کرد و گفت: انتهای این مسیر چیزی جز پیروزی نیست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام موحدی امام جمعه تویسرکان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: توجه به سیره عملی امام زمان (عج) و ائمه منجر به پیروزی می‌شود و با توجه به این امر هیچ انسان با شرف و عاقلی در برابر تهدید دشمن کوتاه نمی‌آید و محکم و استوار به دفاع از حق خود می‌پردازد و با ظلم سازش نمی‌کند.

وی در ادامه با تأکید به فرموده رهبر انقلاب که هزینه تسلیم به مراتب بالاتر از هزینه مقاومت است، گفت: طبق آموزه‌های دینی، علمی و تجربه هیچ انسان آزاده و هیچ دولت هوشیاری در برابر زور و تهدید تعظیم نمی‌کند.

امام جمعه تویسرکان افزود: خدا را بی نهایت سپاس می‌گوییم که همه مردم و مسئولین در راهپیمایی روز قدس علیه اسرائیل این غده سرطانی درون جامعه اسلامی، حماسه با شکوهی خلق کردند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه با گرامیداشت یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد، عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از شاخصه‌های برجسته و ممتاز امام خمینی (ره) که او را به دنیا معرفی کرد، ایستادگی و صلابت ایشان در برابر کفر بود و این ایستادگی از روی عقل، دین، قرآن و منطق بود چرا که هر انسان با شرف و آزاده در برابر زور و تهدید سر خم نمی‌کند.

امام جمعه تویسرکان اعلام کرد: آل سعود نمونه بارزی از تسلیم است که آمریکا این روزها، هم او را سرکیسه می‌کند و هم تحقیر.

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: امروز قدرت دفاعی ایران اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در بالاترین سطح است و آمریکا با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار بدهی و فساد اجتماعی رو به نابودی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار