مجید درویشی با بیان اینکه مهمان‌پذیر‌ها و مهمانسرا‌هایی نیز در منطقه غار وجود دارد که مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، یادآور شد: روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر پذیرش مسافر انجام می‌شود و تا هر ساعتی که مسافر وجود داشته باشد، پذیرش انجام خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ 03 June 2019
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از آمادگی علیصدر برای میزبانی از گردشگران در ایام عید فطر خبر داد و گفت: مجموعه تفریحی توریستی علیصدر به صورت شبانه ظرفیت اسکان ۳ هزار نفر را دارد.

به گزارش فارس، درویشی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ابتدای امسال شرایط آب و هوایی در همدان چندان مناسب نبود و شرایط مناسبی برای سفر هموطنان به استان همدان میسر نشد، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط آب و هوایی مناسب و شرایط جوی خوبی را شاهدیم و از آنجا که تعطیلات عید فطر و آخر هفته را پیش رو داریم برای میزبانی از مسافران آماده هستیم.

وی با بیان اینکه آمادگی کاملی برای پذیرایی از هم استانی‌ها و هموطنان در این ایام وجود دارد، یادآور شد: هماهنگی‌های لازم برای تردد در مسیر غارعلیصدر نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر اینکه شرایط برای میزبانی شایسته از مسافران فراهم شده است، گفت: مجموعه غار علیصدر برای پذیرایی از گردشگران، مسافران و مردم آماده است.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات خوبی اندیشیده شده و امیدواریم مسافران و مردم استان همدان از این جاذبه بی‌نظیر و خدادادی که در این منطقه قرار گرفته بازدید کنند، تصریح کرد: آمادگی پذیرایی و پذیرش از مسافران را در ۲۴ ساعت شبانه روز داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

درویشی ادامه داد: از آنجایی که هموطنان در ایام فروردین ماه نتوانستند به همدان سفر کنند پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات آخر هفته جاری تعداد بیشتری مسافر نسبت به سال گذشته در مجموعه علیصدر حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده تا اسکان مسافران در علیصدر و روستای علیصدر با کمترین هزینه صورت گیرد و سرویس‌دهی به موقع داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی، نیروی انتظامی، هلال احمر، میراث فرهنگی و فرمانداری کبودراهنگ و بخشداری گل‌تپه به عمل آمده است، افزود: بازارچه‌های خوبی در سایت علیصدر پیش‌بینی شده که سوغات استان همدان را به مسافران عرضه می‌کنند.


درویشی با بیان اینکه علیصدر به صورت شبانه نیز ظرفیت اسکان ۳ هزار نفر را داراست، گفت: حداقل زمان برای خدمات دهی به مسافران لحاظ می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار