سردار مظاهر مجیدی گفت: امام راحل که آینده را به خوبی پیش بینی می‌کردند و دورنمای جمهوری اسلامی را می‌دیدند، در کنار ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای تقویت نیرو‌های نظامی در کشور ایجاد کردند.
کد خبر: ۷۵۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ 03 June 2019
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی از بینش‌های بسیار زیبای امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب این بود که باید هسته‌های مقاومت را در جهان راه اندازی کنیم.

به گزارش فارس، سردار مجیدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک معجزه بزرگ در عصر حاضر و معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند اظهار کرد: با عنایت خداوند متعال، حضرت امام (ره) انقلاب اسلامی را به عنوان یک حرکت بزرگ الهی و اسلامی به پیروزی رساندند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سیاست‌هایی را بنیان نهادند که ارزش آن‌ها را در زمان فعلی می‌تواند فهمید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: به عنوان مثال زمانی که تفکر‌های لیبرالی، چون دولت موقت و بنی‌صدر وارد عرصه شدند و قدرت را به دست گرفتند شعار دادند که ارتش جمهوری اسلامی باید منحل شود، اما امام (ره) در مقابل این انحراف ایستاد و خواستار رفع مشکلات ارتش شدند و به دنبال تقویت آن برآمدند.

وی ادامه داد: امام راحل که آینده را به خوبی پیش بینی می‌کردند و دورنمای جمهوری اسلامی را می‌دیدند، در کنار ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای تقویت نیرو‌های نظامی در کشور ایجاد کردند.

مجیدی خاطرنشان کرد: هر چه پیش رفتیم بیشتر به ارزش اقدام امام (ره) پی بردیم چراکه بسیاری از مشکلات و موانع جمهوری اسلامی را بسیج و سپاه در کنار ارتش و ناجا برطرف کردند.

وی گفت: یکی از بینش‌های بسیار زیبای امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب این بود که باید هسته‌های مقاومت را در سراسر جهان راه‌اندازی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این نگاه تنها برخاسته از یک شخصیت بی‌نظیر است اظهار کرد: امروز ما شاهد آن هستیم این هسته‌های مقاومت تشکیل و در حال تبدیل به ارتش‌های بزرگ مانند سوریه، لبنان، یمن و... هستند.

وی با بیان اینکه بستر تمدن نوین اسلامی در منطقه جنوب غربی آسیا در حال ایجاد است افزود: حضرت امام چه در حوزه امنیتی و چه مردمی اقدامات و تصمیماتی، چون راه‌اندازی کمیته امداد و بنیاد شهید داشتند که بار بسیاری را از روی دوش کشور برداشت.

مجیدی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سیاست‌های مبنایی و اساسی به خوبی عمل کردند تصریح کرد: ایشان هیچگاه خود را به گروهی محدود نکردند و فراتر از همه گروه‌ها و احزاب سیاستگذاری کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همواره مردم را، ولی نعمت مسؤولان می‌دانستند ادامه داد: این نگاه برخاسته از یک روح بزرگ است و نیاز است که شخصیت ایشان به خوبی تبیین و شناخته شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان درباره برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام (ره) خاطرنشان کرد: فردا بعدازظهر از محل کانون بسیج مهدیه هیأتی تا میدان امام (ره) پیاده‌روی کرده و سپس به سمت حسینیه امام (ره) می‌روند تا در برنامه ویژه این روز شرکت کنند.

وی گفت: در سال‌های اخیر به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام رحلت امام خمینی (ره) برای تهران برنامه‌ای تدارک دیده نشده و به فضل خداوند از سال آینده برنامه‌ها از سر گرفته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار