کد خبر: ۷۵۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 02 June 2019
امسال ازسوی مقام معظم رهبری به نام " رونق تولید" نامگذاری شده و در این راستا رسانه ملی اقدام به اتخاذ سیاست‌های تشویقی در زمینه ایجاد اشتغال و تولید داخلی کرده است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، هیات مدیره بازار مبل و منبت ملایر هم با استفاده از این فرصت استثنایی در اقدامی قابل تحسین، با دعوت از یک گروه هنری حرفه‌ای اقدام به ضبط تیزر تلویزیونی کرد.

به همین مناسبت امروز باحضور در محل موزه ملایر که برای ضبط بخش‌هایی ازاین برنامه تجهیز و بازسازی شده است با کارگردان این برنامه مصاحبه اختصاصی انجام داده ایم:


 آقای امامی باتشکر ازحضورتان در ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت ایران، درخصوص ساخت این تیزر توضیح دهید.

این تیزر که باسفارش هیات مدیره مبل و منبت شهرستان ملایر و برای پخش ازشبکه‌های مختلف سیما تولید خواهد شد، علاوه بر تشریح مراحل تولید مبل و منبت در این شهرستان، بازار مبل، مناطق گردشگری وآثار تاریخی ملایر نظیر پارک سیفیه، تپه نوشیجان، موزه ملایر، تاکستان‌های انگور، مجموعه تفریحی توریستی مینی ورد و بازار سرپوشیده ملایر را هم معرفی خواهد کرد.

مراحل ساخت این تیزر را توضیح دهید.

درهفته گذشته با هماهنگی هیات مدیره مبل و منبت ملایر از اماکنی که قرار است درآنهاضبط برنامه انجام شود بازدید کردیم، روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه این هفته هم با کمک گرفتن ازیک گروه ۳۰ نفره در لوکیشن‌های ازپیش تعیین شده اقدام به ضبط می‌کنیم.

 زمان نهایی این تیزر چه مدت خواهد بود؟

باتوجه به مقررات پخش درتلویزیون، این برنامه که بطریقه HD ضبط خواهد شد، بین ۳۰ تا ۴۵ ثانیه بسته خواهد شد، ولی از راش‌های حاصله می‌توان برنامه‌هایی در زمینه معرفی صنایع دستی، محصولات کشاورزی و نقاط گردشگری ملایر تولید کرد.
 
و سخن پایانی

دراین مدت کوتاه حضورمان درملایر با توانمندی‌های مختلف این شهرستان که قابلیت معرفی درعرصه ملی و بین المللی دارد آشنا شدم و لازم می‌دانم از همراهی و همدلی مدیران شهری و مسئولان هیات مدیره مبل و منبت ملایر تشکرکنم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار