هفته منتهی به تاریخ ۸/ ۳ / ۹۸بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون سهم به ارزش ۴۹ هزار و ۸۲۱ میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار  همدان معامله شد.
کد خبر: ۷۴۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 30 May 2019
هفته منتهی به تاریخ ۰۸/۰۳/۹۸ بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۴۰میلیون سهم به ارزش ۴۹ هزار و ۸۲۱ میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار  همدان معامله شد.

به گزارش تابناک همدان، در بورس منطقه ای همدان این هفته، تعداد ۴۴ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۲۳۰ سهم به ارزش ۱۴۷ میلیارد و ۷۱۴ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۸۲۵ ریال مبادله شد که ۵۵ درصد ازمعاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۵ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.
 
این هفته سهام متعلق به ۲۶۹ شرکت در بورس منطق‌های همدان معامله شد و ۳۴ کد معاملاتی جدید نیز ایجاد گردید.

امروز چهارشنبه هم شرکت‌های مخابرات ایران، بانک ملت و پتروشیمی مبین بیشترین تاثیرمثبت و شرکت‌های گروه مپنا، مدیریت سرمایه گذاری امید و معدنی وصنعتی گلگهر بیشترینتاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند. همچنین بانک تجارت، بانک ملت و سایپا پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.
 
در پایان شایان ذکر است، شاخص کل بورس در هفته منتهی به تاریخ ۸/ ۳/ ۹۸ معادل ۲۲۴،۴۷۷ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۹،۳۰۹ واحد افزایش یافت. همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۱۲۹ واحد افزایش به رقم ۲،۸۰۰ واحد رسید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار