امیر خجسته با بیان اینکه باید بیمارستان آتیه را الگوی بیمارستان‌های کشور قرار داد گفت: رضایتمندی تمام بیماران از خدمات از شاخص‌های بیمارستان آتیه همدان است.
کد خبر: ۷۴۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 29 May 2019
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: ظرفیت بیمارستان آتیه ۲۵۶ تختخواب بوده که در حال حاضر ۱۸۰ تخت فعال است و برای فعال شدن مابقی تخت‌ها نیز پیگیری لازم را از طریق سازمان تامین اجتماعی خواهیم داشت.

به گزارش فارس، خجسته در بازدید از بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه رضایتمندی خوبی از خدمات بیمارستان آتیه همدان وجود دارد اظهار کرد: طی بازدیدی که از بخش‌های مختلف بیمارستان داشتم بیماران رضایتمندی بالایی از خدمات داشتند.

وی با بیان اینکه باید بیمارستان آتیه را الگوی بیمارستان‌های کشور قرار داد گفت: رضایتمندی تمام بیماران از خدمات از شاخص‌های بیمارستان آتیه همدان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد خوب پرسنل با بیماران یکی از عوامل افزایش رضایتمندی از خدمات بیمارستان آتیه است افزود: در حوزه عمرانی اقدامات قابل توجهی در این بیمارستان انجام شده و حتی در زمینه روانشناسی نیز کار شده و تحولاتی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه تغییرات عمرانی زیادی طی چند سال اخیر در بیمارستان آتیه انجام شده و این باعث جذب بیماران شده است گفت: انتخاب رنگ مناسب در فضای بیمارستان و نبود بوی بیمارستانی از جمله مزیت‌های این مرکز درمانی است.

خجسته به بازدید مسوولان تامین اجتماعی سایر استان‌ها در الگوگیری از اقدامات بیمارستان آتیه همدان اشاره کرد و افزود: قبلا این بیمارستان مشکلات تجهیزات بیمارستانی داشت که در بازدید معاون درمان سازمان تامین اجتماعی موضوع را مطرح و خواستار حل آن شدیم.

وی گفت: امروز شاهد فعالیت تجهیزات پیشرفته‌ای نظیر «سی تی اسکن» و «ام آر آی» در بیمارستان هستیم و سایر امکانات مورد نیاز وجود دارد و بیماران کمبودی را احساس نمی‌کنند در حالی که با بازدید از سایر بیمارستان‌های استان کمبود تجهیزات بیمارستانی مشهود است و خواستار رسیدگی هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مدیریت درمان تامین اجتماعی و بیمارستان آتیه، کادر درمانی و پرسنل این بیمارستان باید به دلیل تلاش‌ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان آتیه همدان افتخارات زیادی کسب کرده که رتبه برتر دفتر پرستاری این مرکز درمانی در بین ۷۰ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی حائز اهمیت است گفت: دارا بودن نشان بیمارستان دوستدار کودک، کسب درجه عالی و یک معمولی در ارزشیابی بیمارستان، کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی در استان و کسب رتبه اول در آمار زایمان بدون درد در سطح بیمارستان‌های سازمان از جمله دستاورد‌های این بیمارستان طی سال‌های اخیر بوده است.

خجسته با اشاره به اینکه کمبود‌هایی نیز وجود دارد و باید شاهد اضافه شدن جراح و رادیولوژیست به این بیمارستان باشیم افزود: امیدواریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع توجه کند و شاهد ورود متخصصان به بیمارستان آتیه باشیم.

وی با تاکید به اینکه بیمارستان‌های تامین اجتماعی کمکی برای دانشگاه علوم پزشکی هستند نه رقیب خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌تواند کمبود‌های سایر بیمارستان‌ها را از طریق امکانات بیمارستان آتیه جبران کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت بیمارستان آتیه ۲۵۶ تختخواب بوده که در حال حاضر ۱۸۰ تخت فعال است و برای فعال شدن مابقی تخت‌ها نیز پیگیری لازم را از طریق سازمان تامین اجتماعی خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار