حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی گفت: در حال حاضر در نمایشگاه وجود کتاب‌هایی که مربوط به تفسیر و فهم قرآن و معارف باشد، کمرنگ است، در حقیقت جای خالی یک غرفه که تفهیم قرآنی کند، حس می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 29 May 2019
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: متأسفانه محجوریت قرآن کریم در نمایشگاه کتاب و ملزومات قرآنی مشهود است و شأن قرآن کریم آنطور که باید حفظ نشده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی‌موثقی درباره نمایشگاه کتاب و ملزومات قرآنی که در تالار قرآن شهر همدان برپاست، با بیان اینکه رکن اصلی ماه مبارک رمضان توجه به قرآن کریم است، افزود: با وجود اینکه شهرداری و ارشاد برای برگزاری این نمایشگاه تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، از تمامی مسئولان خواستاریم حضور جدی‌تری در این مراسم‌ها داشته باشند و این نمایشگاه باید توسعه پیدا کند البته با توجه به سال اولی بودن نمایشگاه به منظور تثبیت جایگاه آن در آینده، برای شروع حرکت خوب و مبارکی است.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه غرفه‌های نمایشگاه تخصصی قرآن باید تکمیل‌تر شوند، گفت: نمایشگاه قرآن علاوه بر کتب قرآنی باید در مسائل فهم بهتر قرآن تلاش کند و نبود این امر یک ضعف است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در نمایشگاه وجود کتاب‌هایی که مربوط به تفسیر و فهم قرآن و معارف باشد، کمرنگ است، در حقیقت جای خالی یک غرفه که تفهیم قرآنی کند، حس می‌شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه کتاب و ملزومات قرآن کریم تا یکشنبه ۱۲ خردادماه مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان در محل تالار قرآن همدان برپا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار