رییس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان همدان در بازدید از پیست موتور سواری و اتومبیل رانی همدان گفت: هدف اصلی ما کسب اطلاعات از شرایط، امکانات و وضعیت فعلی این پیست است که در نظر داریم با رفع مشکلات نسبت به ارتقای وضعیت پیست اقدام نماییم.
کد خبر: ۷۴۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 27 May 2019

رییس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان همدان در بازدید از پیست موتور سواری و اتومبیل رانی شهید مفتح همدان گفت: هدف اصلی ما کسب اطلاعات از شرایط، امکانات و وضعیت فعلی این پیست است که در نظر داریم با رفع مشکلات نسبت به ارتقای وضعیت پیست اقدام نماییم.

به گزارش تابناک همدان، اصغرجهانیان همراه مسئول فنی استانداری در این بازدید افزود: خوشبختانه جوانان گرایش خوبی به این رشته ورزشی دارند و با برنامه ریزی می توان خدمات شایسته ای را ارایه داد.
 
وی با بیان اینکه این روز‌ها ما شاهد روند رو به رشد هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان هستیم، خاطر نشان ساخت:  با این روند ما در اینده شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این رشته پر طرفدار خواهیم بود
 
 لازم به ذکر است که آقایان موسوی مسئول دفتر فنی استانداری، پیردهقان مسئول کمیته موتور سواری، کلاهچی مسئول کمیته اتومبیلرانی، رحیمی دبیر هیات و فریدونی مسئول کمیته موتور کراس در این بازدید حضور داشتند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار