مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، تعداد ۴۸۰ میلیون و ۱۴۲هزار و ۳۹۰ سهم متعلق به ۵۰۴ شرکت به ارزش ۱۵۴۵ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و۷۴۷ هزار و ۹۴۱ ریال در تالار بورس منطق‌های استان همدان داد و ستد شد، که ۵۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۷۴۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 27 May 2019
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، تعداد ۴۸۰ میلیون و ۱۴۲هزار و ۳۹۰ سهم متعلق به ۵۰۴ شرکت به ارزش ۱۵۴۵ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و۷۴۷ هزار و ۹۴۱ ریال در تالار بورس منطقه ای استان همدان داد و  ستد شد.بورس همدان در ماهی که گذشت/ شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی پارس و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی برترین های تالار بورس
 
به گزارش تابناک همدان، علی اسکندری با بیان اینکه که ۵۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است،  افزود: بر این اساس و با توجه به ۲۲ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۷۰ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۹۸۸هزار و ۵۴۳ ریال بوده که نسبت به فروردین ماه، ۵۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه، ۴۰۶ کد معاملاتی جدید ایجاد شده است، خاطر نشان ساخت: در این ماه شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی پارس و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

اسکندری تصریح کرد: همچنین بورس منطقه ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار نموده است که در اردیبهشت ماه ۹۸ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند و ۶۰ نفر نیز در کارگاه‌های آموزشی بورس حضور یافتند.

شایان ذکر است، شاخص کل بورس در پایان فروردین ماه معادل ۲۱۵،۰۹۱ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۱۰،۷۱۶ واحد افزایش یافت. شاخص کل فرابورس نیز با ۱۶۶ واحد افزایش به ۲،۶۴۴ واحد رسید.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار