مهدی صلواتیان با اشاره به برگزاری اعتکاف گروه دانشجویی و دانش‌آموزی عنوان کرد: مناطق پیش بینی شده برای اعتکاف دهه پایانی ماه رمضان، ۳ منطقه در همدان، ۴ منطقه در کبودراهنگ، ۲ منطقه در ملایر، ۱ منطقه در رزن، ۲ منطقه در تویسرکان و ۲ منطقه در شهرستان بهار است.
کد خبر: ۷۴۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 27 May 2019
مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان پیش‌بینی کرد: ۱۴ مسجد استان میزبان حدود ۳ هزار نفر از معتکفان دهه پایانی ماه مبارک رمضان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، صلواتیان با بیان اینکه اعتکاف می‌تواند تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی ـ. تربیتی در حوزه خودسازی باشد، اظهار کرد: اعتکاف ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر همدان در سه مرحله طی روز‌های «۲۱، ۲۲، ۲۳» و «۲۴، ۲۵، ۲۶» و «۲۷، ۲۸، ۲۹» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف گروه دانشجویی و دانش‌آموزی عنوان کرد: مناطق پیش بینی شده برای اعتکاف دهه پایانی ماه رمضان، ۳ منطقه در همدان، ۴ منطقه در کبودراهنگ، ۲ منطقه در ملایر، ۱ منطقه در رزن، ۲ منطقه در تویسرکان و ۲ منطقه در شهرستان بهار است.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای این مراسم دعوت شده است، گفت: ختم صلوات، عصر با شهدا، ختم قرآن، مناجات شب و شب‌های احیا از برنامه‌های اعتکاف در سالجاری است.

صلواتیان در پایان بیان کرد: محافل انس، پاسخ به شبهات و احکام، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تاریخ اسلام و تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های اعتکاف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار